Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hva gjør du mest sannsynlig på en mandag? Hvordan ser en "typisk" mandag ut for deg? Anonymous poster hash: a79c9...4b9
Kathrine. Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Jobb. Hente i barnehage. Gjøre lekser med eine barnet mens far lager middag. Middag. Avslapning. Kanskje barna får venner på døra. Legge barn. Tv og Internett.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Levere i barnehagen. Jobb. Kanskje et hjemmebesøk eller to etter jobb. Hente i barnehagen eller komme hjem og lage middag til barnet og barnevakten. Kjøre barnevakten hjem. Være sammen med barnet mitt. Leke eller noe. Kveldsstell med barnet. Ryddig og avslapping. Søvn. Ny dag...... Anonymous poster hash: 272be...6c0
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Zzzzzzznork Anonymous poster hash: 2fbe7...5df
valkyrien Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Levere i barnehagen, ut på gåtur, handle, hente i barnehagen, lage middag, leke med barn, legging, kollapse i sofaen med noe dårlig på tv.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Slappe av, kjede meg og slappe av Anonymous poster hash: 1992b...fc6
Major HotLips Houlihan Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Stå opp, sende eldste på skolen, dra med de minste til barnehage, levere de og gå til min avdeling, jobbe, hente de minste og dra hjem. Spise middag, slappe litt av, skrive handleliste, gjøre litt husarbeid, legge de minste, dra på trening og så ukeshandle før jeg drar hjem. Pakke ut, dusje, spise og kollapse i senga.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Stå opp og få ungene på skolen. Jobb. Hjelpe ungene med lekser. Middag. Kjøre og hente to barn på to ulike aktiviteter. Kveldsmat. Høytlesing. Tv. Anonymous poster hash: 28e13...ddd
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Mandag er spa-dag. Anonymous poster hash: 8097a...65b
Gemini77 Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Stå opp klokken 7, vekke barna, sitte sammen og spise frokost, barna ut døra kl 8 for å dra på skole. Vi voksne dusjer og steller oss og drar på kontoret (selvstendig næringsdrivende) rundt klokken 9. Henter barna rundt 15 og gjør lekser. Lager middag mens barna leker med nabobarn (som regel inne her). Så turn for datteren min fra 18. Hjem, dusj for henne, kveldsmat pg sengen for barna (20) og deretter slappe av for og voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå