Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Fikk meg nettopp en ny iphone etter å ha hatt den gamle i 3 år uten skader,så klarte jeg altså å miste den nye iphone 6 i do natt til søndag i det jeg skulle til å sitte meg. Jeg tørket kjapt over den før jeg la den i ovnen på 50 grader,etter en liten stund la jeg den over i ris. Idag prøvde jeg å sette i ladern for å se om den ville skru seg på,noe den gjorde. Man kan se på skjermen at den er vannskadet siden fargene er mye svakere osv,i tillegg funker ikke touchen på skjermen. Hva kan jeg gjøre? Tror dere den blir bedre av å ligge i ris i flere dager,evt hvor mye koster det å reparere den? Anonymous poster hash: 33a1c...63e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Fikk meg nettopp en ny iphone etter å ha hatt den gamle i 3 år uten skader,så klarte jeg altså å miste den nye iphone 6 i do natt til søndag i det jeg skulle til å sitte meg. Jeg tørket kjapt over den før jeg la den i ovnen på 50 grader,etter en liten stund la jeg den over i ris. Idag prøvde jeg å sette i ladern for å se om den ville skru seg på,noe den gjorde. Man kan se på skjermen at den er vannskadet siden fargene er mye svakere osv,i tillegg funker ikke touchen på skjermen. Hva kan jeg gjøre? Tror dere den blir bedre av å ligge i ris i flere dager,evt hvor mye koster det å reparere den? Anonymous poster hash: 33a1c...63e Du burde ha latt den ligge lenger i ris... Når du starter den og den er full av vann vil den kunne kortslutte. Det koster nok endel å fikse den, men du kan muligens få det igjen om du har idiotforsikring. telefonen er jo ubrukelig om du ikke kan trykke på skjermen...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Har skjedd to ganger med min iphone 5c, funker like bra. Tørket av den og tørket den litt med en hårføner. Flere mnd siden nå. Skikkelig kløn, hadde den i baklomma i det jeg tok av buksa… plask Anonymous poster hash: 6e8fd...bc1
Miss Honey Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Har skjedd en gang med meg og. Var full...:-/ Jeg var rask til å få den opp, og første instinktet mitt var å ta masse papir rundt og riste på den.. Ristet i 20 sekunder (haha) og har funket helt fint. Aldri hatt problem med den og det er over et år siden 👍
FML Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Har du innboforsikring eller mobilforsiktibg så bruk den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå