Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hadde en eksamen jeg fikk svar på etter 3 dager. Nå er det snart 3 uker siden jeg hadde siste og har enda ikke fått svar... Noen som vet? Er det 5 uker? Anonymous poster hash: 0109f...a48
beef sister Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 http://lmgtfy.com/?q=sensur+nki - treff to, åpne PDF.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 http://lmgtfy.com/?q=sensur+nki - treff to, åpne PDF. Har googla da Men jeg trodde det var fylkeskommunen som skulle rette, men jeg fikk svar av NKI, så jeg skjønner egentlig ikke hvor jeg har avlagt eksamen.... Anonymous poster hash: 0109f...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå