Gå til innhold

Noen som har Get, er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har internett fra telenon og parabol fra Viasat nå, men Get driver og legger fiber i gata her nå så vi vurderer å bytte.

Ser de leverer beste bredbåndet (100 Mbps) og 40 kanaler for 1100 kr i måneden, fungerer det greit? Akkurat nå har de jo kampanje uten etablerings- eller bindingstid og bare 99 kr for de tre første månedene....

Anonymous poster hash: 5c751...eae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun get-boks (tv-kanaler), naboen har internett fra Get. De bytter nå pga ustabilt nett og umulig å ha hjemmekontor og sende store filer.

Skrevet

Har kun get-boks (tv-kanaler), naboen har internett fra Get. De bytter nå pga ustabilt nett og umulig å ha hjemmekontor og sende store filer.

Hmm, ja det er jo ikke noe greit...

Her har mannen hjemmekontor og vi har fire ganske store barn, så her kan det fint sitte 3-4 stykker å jobbe med lekser i It's learning osv samtidig. Nettet til telenor kan bli litt treigt av og til, men aldri hatt noen problemer.

Skrevet

Vi har tv og internett. Jeg jobber mye hjemmefra og har ikke problem med det. Byttet til get faktisk

Anonymous poster hash: d13f5...add
Skrevet

Tror kanskje vi prøver jeg, de har jo 3 mnd hvor man bare betaler 99 kr så får man jo se. Har googlet litt erfaringer og de fleste klagene som ligger på nett over kundeservice og nett som faller ut er gammelt, fra 2010 og rundt der, selskapet har jo vokst litt siden det...

Men jeg ser ingen steder på nettsiden deres hva boksen koster, får man den med på kjøpet når man blir kunde. Tenker da på den største boksen med både tv og trådløst internett fra.

Skrevet

Vi har get og er fornøyd:-) både tv og internett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...