Gå til innhold

Trinny &Susannah shaping kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Trinny & Susannah shaping kjole? Er de verdt prisen sin?

Tenkte egentlig å bestille en slik: http://www.buyhelse.no/Avdelinger/Helsekost/HOLD-IN-UNDERT%C3%98Y/Hold-in-ekstra-tynn-Shaping-kjole-NYHET---s%C3%B8ml%C3%B8s-og-super-slim-539-18-p0000006194

Hvordan er de i størrelsen? Ser det står at mange kunder synes dem er litt store, kontaktet kundeservice og de hadde rett og slett ikke peiling.... Jeg har ikke timeglassfigur (ser vel mer ut som ei furustamme i skogen) så jeg er en størrelse over hoftene og hele to størrelser over på midjemålet :sur:  Hoftemålet tilsvarer min normale størrelse i andre ting om det har noe å si. Noen som kan gi meg noen tips på hvilken størrelse jeg skal bestille?

(Jeg er str M på hoftemålet og str XL på midjemålet)

På forhånd tusen takk :dagens-rose:

Anonymous poster hash: 2b5a6...550
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er verdt pengene !! Den holder inne alt 😃 ikke ubehagelig heller 😊 jeg er l-xl tok xl. Passer som ett skudd 😍 men står ikke det mål på siden?

Anonymous poster hash: 16a1f...3b1

Gjest flykræsj
Skrevet

De er store i størrelsen. Ville ikke tatt mer enn L i hvert fall. Poenget er jo at de skal skvise inn litt 😉 Jeg har S, hadde tatt xs hvis det fantes. Veldig behagelig på+ den gjør jobben sin.

Skrevet

Den er verdt pengene !! Den holder inne alt ikke ubehagelig heller jeg er l-xl tok xl. Passer som ett skudd men står ikke det mål på siden?

Anonymous poster hash: 16a1f...3b1

Jo, det står mål. Men det er på målene fra siden som jeg er str M over hoftene, men str XL på midjemålet.

Samtidig så står det "mange kunder synes de er litt store i størrelsen". Derfor ble jeg veldig i tvil ang. str.

Anonymous poster hash: 9061a...d52

Skrevet

Da ser det ut som dere som har den synes den er verdt pengene i alle fall:-)

Dere har kjolen?  Jeg kikket både på kjole og body . Så for meg litt av en scene ved dobesøk med body, siden det ikke så ut som det var noen åpning uten å ta den helt av  :fnise:  :fnise:  :fnise: Av med kjole, av med strømpebukse, av med body, krysse beina siden jeg må så innmari tisse, endelig tisse. For så å på igjen med alt. Etter 30 min så på igjen med ny runde.

Skrevet

Har den, og er egentlig veldig fornøyd. Har prøvd utallige hold in produkter tidligere.

Men jeg har et lite problem med at den faktisk kryper oppover.

Jeg er str M, men har denne i str S.

Anonymous poster hash: ea587...ff1

Skrevet

Hadde forresten ikke tatt større enn str L om jeg hadde vært deg.

Anonymous poster hash: ea587...ff1

Skrevet

Men kler dere av dere den fremfor mannen liksom? Etter byen/ party? Altså alt sånn push up/ hold in opplegg. Man jukser jo litt og det vises jo når dere er nakne fremfor menn uansett. Går alle damer rundt og faker kropp og egentlig ser veldig annerledes ut ? Har ikke noe sånn jeg , får f eks helt spader av bombshell bh ene i butikker! Seriøst kjøper noen de og tar så av seg halve puppen før de har sex med andre ord? Har ei veninne som ble singel midt i 40 åra. Har alltid hatt like store pupper , er på fest og så på do vises bh en når hun skifter topp , jeg står å stirrer hehe og hun er strålende fornøyd med bh en.... Jeg tror ikke hun tenker på når den skal av ...

Anonymous poster hash: dd2b4...b36

Skrevet

Men kler dere av dere den fremfor mannen liksom? Etter byen/ party? Altså alt sånn push up/ hold in opplegg. Man jukser jo litt og det vises jo når dere er nakne fremfor menn uansett. Går alle damer rundt og faker kropp og egentlig ser veldig annerledes ut ? Har ikke noe sånn jeg , får f eks helt spader av bombshell bh ene i butikker! Seriøst kjøper noen de og tar så av seg halve puppen før de har sex med andre ord? Har ei veninne som ble singel midt i 40 åra. Har alltid hatt like store pupper , er på fest og så på do vises bh en når hun skifter topp , jeg står å stirrer hehe og hun er strålende fornøyd med bh en.... Jeg tror ikke hun tenker på når den skal av ...

Anonymous poster hash: dd2b4...b36

Ser absolutt ikke problemet med det. Mannen min vet vel utmerket godt hvordan jeg er ser ut til hverdags og naken for den saks skyld. Vi har tross alt vært sammen i 16 år, er gift og har fire barn sammen. Likevel ser jeg ikke problemet med å ville gjøre seg "så fin som mulig". Jeg føler ikke at jeg faker kroppen min, jeg former den best mulig. Mannen min bryr seg i alle fall ikke om han ser at jeg har på meg en slik. Det går også på min selvfølelse om å føle seg bedre/best mulig. Man er ikke akkurat superstram og har flat mage etter fire barnefødsler. 

Skrevet

Bare en obs, har du glatte finstrømper under glir den opp hele tiden, holdt på å tippe tullete på en fest jeg var på. Matte/ru strømper tror jeg er bedre.

Anonymous poster hash: a28bf...973

Skrevet

Noen som har prøvd trusene? Er de vanlig på str., og er de bra?

Anonymous poster hash: c28a6...7dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...