Gå til innhold

Til dere med små turnjenter:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 3 år skal begynne på turn og jeg lurer på; hva gjør dem egentlig når de er så små og hva er vanlig å ha på seg?



Anonymous poster hash: 75667...50a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de er så små er det ofte ballerina kjoler, typisk disney elsa kjoler eller tyll skjørt

 

Anonymous poster hash: 4c86a...ef9

Skrevet

De kan ha på seg hva om helst som er godt å bevege seg i. oen har turndrak, andre kortbukser og T-skjorte. Her skal de ikke h sk. De ka være barbenteler ha turnsokker.

Stort sett er det løping, rulling, huske i ringene, stupe kråke (etter hvert), lek av forkjellig slag.



Anonymous poster hash: 5c9ac...70b
Skrevet

T-skjorte og tights. Er en eller to som stiller i ballerinagreier, men resten har tights og t-skjorte. De øver med ball og sånne staver, husker ikke hva det heter. Er i ringene, på bom og på matte.

Og så er det oppvisning 2 ganger i året. Veldig morsomt :) På oppvisningen får de låne turndrakter av turnforeningen.

 

 



Anonymous poster hash: 9e915...d95
Skrevet

t-skjorte og thights! Noen hrturndrakt. Kun et fåtall har sånne tullete tyllkjoler!!



Anonymous poster hash: fd0ad...1fb
Skrevet

Her har alle jentene tyllkjoler og gutta har t-skjorte/tights

Skrevet

Her har sikkert 80% av jentene turn/balletdrakt, slike rimelige fra HM, Lindex o.l. Voldsomme tyllskjørt av type karnevalsutstyr er det ingen som har, bare sånne små skjørt.

http://www.hm.com/no/product/86907?article=86907-B

 

Noen trener i superundertøyet, noen i tights og noen i andre typer treningstøy. Som dette f.eks

http://www.hm.com/no/product/07702?article=07702-D&piaDept=Subdepartment_kids&piaType=Large_picture

 

Min datter har en slik blå langermet drakt

http://www.ebay.com/itm/Toddler-Girl-Flutter-Ruffle-Leotard-Kid-Gymnastics-Ballet-Dance-Skirt-Tutu-3-14Y-/201264259953?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item2edc48e371

 

De trener det de kaller gymlek, de hinker, hopper, løper, klatrer, stuper kråke osv

 

De er ikke så nøye på klærne, men de skal være barbeinte eller ha turnsokker



Anonymous poster hash: ab0db...4fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...