Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Jenta på 3 år skal begynne på turn og jeg lurer på; hva gjør dem egentlig når de er så små og hva er vanlig å ha på seg? Anonymous poster hash: 75667...50a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Når de er så små er det ofte ballerina kjoler, typisk disney elsa kjoler eller tyll skjørt Anonymous poster hash: 4c86a...ef9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 De kan ha på seg hva om helst som er godt å bevege seg i. oen har turndrak, andre kortbukser og T-skjorte. Her skal de ikke h sk. De ka være barbenteler ha turnsokker. Stort sett er det løping, rulling, huske i ringene, stupe kråke (etter hvert), lek av forkjellig slag. Anonymous poster hash: 5c9ac...70b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 T-skjorte og tights. Er en eller to som stiller i ballerinagreier, men resten har tights og t-skjorte. De øver med ball og sånne staver, husker ikke hva det heter. Er i ringene, på bom og på matte. Og så er det oppvisning 2 ganger i året. Veldig morsomt På oppvisningen får de låne turndrakter av turnforeningen. Anonymous poster hash: 9e915...d95
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 t-skjorte og thights! Noen hrturndrakt. Kun et fåtall har sånne tullete tyllkjoler!! Anonymous poster hash: fd0ad...1fb
Daquiry Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Her har alle jentene tyllkjoler og gutta har t-skjorte/tights
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Her har sikkert 80% av jentene turn/balletdrakt, slike rimelige fra HM, Lindex o.l. Voldsomme tyllskjørt av type karnevalsutstyr er det ingen som har, bare sånne små skjørt. http://www.hm.com/no/product/86907?article=86907-B Noen trener i superundertøyet, noen i tights og noen i andre typer treningstøy. Som dette f.eks http://www.hm.com/no/product/07702?article=07702-D&piaDept=Subdepartment_kids&piaType=Large_picture Min datter har en slik blå langermet drakt http://www.ebay.com/itm/Toddler-Girl-Flutter-Ruffle-Leotard-Kid-Gymnastics-Ballet-Dance-Skirt-Tutu-3-14Y-/201264259953?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item2edc48e371 De trener det de kaller gymlek, de hinker, hopper, løper, klatrer, stuper kråke osv De er ikke så nøye på klærne, men de skal være barbeinte eller ha turnsokker Anonymous poster hash: ab0db...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå