Gå til innhold

La mannen styre kontakten med svigers, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 6 år, og gift i 3. Har ett barn sammen og ett i magen. 

Foreldrene hans bor bare 10 min unna oss i kjøreavstand. Han har aldri hatt noe særlig interesse av å besøke dem eller invitere dem. Slik var det visst i mange år også før vi møttes. Når vi ble sammen så oppmuntret jeg han til å ta mer kontakt og at vi kunne dra dit litt oftere, noe vi gjorde (ikke kjempe ofte, men oftere hvertfall). 

Etter noen år ser jeg jo mer og mer hvorfor han ikke gidder.... de er rimelig spesielle og sære. Har lite interesse av barnebarna og gjør mye rart.... snakker nesten utelukkende om sykdom og tragedier. Uføre begge to. 

Skal jeg slutte å foreslå å dra dit og la han styre kontakten selv? Forstår jo hvorfor han ikke gidder liksom...

Anonymous poster hash: 2844a...ad2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at de ikke ser ut til å være noe særlig glade i meg heller, selv om det er jeg som sørger for at de har mer kontakt med sønnen sin..... (noe de jo ønsker).

Begynner å bli lei.... 

HI

Anonymous poster hash: 2844a...ad2
Skrevet

Ja, ville latt mannen styre litt. Men er litt dobbeltmoralsk der, lar ikke mannen styre så mye her, jeg presser på litt så barnebarnet skal oppleve å ha besteforeldre. Når det er sagt maste jeg til slutt da de ikke hadde sett ungen på 7 måneder... Det er for lenge synes jeg.

Anonymous poster hash: 8c1e8...7b8

Skrevet

Selvfølgelig kan du la den kontakten være hans ansvar.

Er da ingen som forventer at menn skal stå ansvarlige for kontakten med DERES svigerforeldre heller.

Anonymous poster hash: 6d170...d91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...