Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Min hund har vært gjennom en operasjon i førrige uke på en dyreklinikk. Vi har blitt så godt tatt imot, både før og etter operasjon. Har ringt mange ganger i fortvilelse etter operasjonen (hunden hadde smerter) og vi fikk så gode råd og de tok seg alltid så god tid til å forklare. Hunden er bedre for hver dag som går og både vi eiere og hunden er så glade Neste uke har vi kontroll og jeg tenkte at jeg ville kjøpe noe, pris er ikke viktig, men jeg sliter med å finne på hva? Og er det vanlig å kjøpe noe? Hva tenker dere? Kom med tips! Anonymous poster hash: 4378a...9ca
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Men... Betaler du ikke for å ha hunden din der da? Anonymous poster hash: e0d2d...56d
justme76 Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Jeg bakte marsipan kake til de engang. Det ble tatt veldig godt imot. Eller kjøpe en konfekt eller lignende. Alltid koselig å huske på andre I sånne tilfeller
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Kjøpe noe til klinikken? De gjør vell bare jobben sin ? Anonymous poster hash: 1ae99...112
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Nei vet du hva. Du betaler jo en formue hos dyrlegen😨 Si tusen takk for god hjelp👏👍 Anonymous poster hash: 2536d...050
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Herregud da! Jeg synes det er koselig å kjøpe noe til dem, for å vise at jeg setter pris på deres hjelp. Er det så rart da? Og det var egentlig ikke det som var spørsmålet da. Hi Anonymous poster hash: 4378a...9ca
MissYou Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Kjøp ei flaske vin og noe konfetti feks, eller blomster. Så koselig tenkt av deg, hi.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Syns du er kjempe snill Jeg hadde kjøpt en bukett tulipaner Så bra hunden fikk service og er bedre Anonymous poster hash: 1ae99...112
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Jeg tenker blomster og konfekt:) Hjemmelaget kake er kjempekoselig, men personlig nøler jeg pga allergier. Uansett om man 'bare gjør jobben sin' så er det veldig hyggelig å føle at man blir satt pris på, og det er like godt, synes jeg, å vise at man er takknemlig for jobben de gjør for å hjelpe de man er glad i. Anonymous poster hash: 3150e...9a4
Gjest Sommerfuggel Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Selv om det er jobben deres, og de får betalt for jobben, så er det alltid godt når man møter service som dette Om du ønsker å vise din takknemlighet, kanskje du kunne kjøpt en blomst (orkide, kanskje?) som de kan ha i resepsjonen, eller en bolle med twist, for eksempel? Trenger jo ikke være store greiene, men bare en liten oppmerksomhet Jeg opererte på en privat klinikk for noen år siden. Var helt overveldet over oppfølgingen jeg fikk. Kirurgen ga meg visittkortet sitt og ba meg ringe natt eller dag om det oppsto komplikasjoner, de tre første kveldene etter operasjonen ringte han for å høre hvordan det gikk osv. Jeg tok med en liten oppmerksomhet på siste kontroll, og kirurgen ble kjemperørt. Han sa dette var en gledelig overraskelse og fullstendig uventet, og at det var hyggelig å få bekreftelse på at han hadde gjort en god jobb Så hi, kjør på Det er alltid hyggelig når noen viser at de blir satt pris på
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Herregud da! Jeg synes det er koselig å kjøpe noe til dem, for å vise at jeg setter pris på deres hjelp. Er det så rart da? Og det var egentlig ikke det som var spørsmålet da. Hi Anonymous poster hash: 4378a...9ca Du spør jo om det er vanlig å kjøpe noe.... Hvis du synes det er koselig å kjøpe noe så gjør det da vel! Andre synes det er helt unaturlig all den tid du betaler for en tjeneste og de utfører faktisk jobben sin! Anonymous poster hash: 5fe07...8f7
*Nøtta* Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Det er vel ikke så vanlig,men absolutt en koslig tanke. Jeg ville gått for et hyggelig kort der jeg fik utrykt min takknemlighet og hengt det på en bukett med blomster-som hele klinikken kunne hatt glede av. Og skrevet noe ala " Som dere har gledet oss, ønsker jeg nå at alle dere skal få muligheten til å gledes- her er en bukett med roser-like flotte som dere"...eller i den duren.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #13 Skrevet 2. februar 2015 Jeg ville kjøpt noe ikke laget noe spiselig selv. Grunnen er at jeg ikke ville spist noe andre har laget med tanke på hygiene. Man vet aldri hvordan det er hjemme god ukjente folk. Kjøp konfekt, twist, blomster, skriv ett hyggelig kort. Sjokolade, nøtter 😊. Alltid hyggelig å bli satt pris på 😊 Anonymous poster hash: 58d49...5a4
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #14 Skrevet 2. februar 2015 Kjøp ei flaske vin og noe konfetti feks, eller blomster. Så koselig tenkt av deg, hi. Konfetti er vel litt rart å gi? Anonymous poster hash: 16d90...f75
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #15 Skrevet 2. februar 2015 Det er ekstremt rart....................... Du blir nok sett rart på om du dukker opp med noe Anonymous poster hash: 36812...c1b
MissYou Skrevet 2. februar 2015 #16 Skrevet 2. februar 2015 Kjøp ei flaske vin og noe konfetti feks, eller blomster. Så koselig tenkt av deg, hi. Konfetti er vel litt rart å gi?Anonymous poster hash: 16d90...f75 Konfekt skulle det stå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå