Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Jeg vet ikke hvorfor, men slitsomt er det i alle fall Greia er at hun er en god del år yngre enn meg, og har et barn på 1 år. Mine barn er en god del eldre. Oppigjennom alle år, så har hun vært så påståelig og ufin i kommentarer a la "det kan da ikke være så vanskelig" og "det er vel ingen problem". I løpet av årene har hun måtte svelge utrolig mange av de spydige kommentarene, da de har slått rett tilbake på henne. Hun har til stadighet kommentert ting hun ikke har hatt peiling på angående barn ol. Og jeg har som oftest ikke sagt noe, siden jeg vet at hun en dag selv vil få erfare tingene selv..Når hun nå "klager" litt selv, så svarer jeg bare at "ja, det er jo sånn det er...." Men om hun skjønner hva jeg vil fram til, det vet jeg ikke. Hun er humørsyk og ofte sur, og eier ikke interesse for hverken tantebarn eller oss andre. Er bare så innmari lei av henne, og blir neste i dårlig humør når hun kommer på besøk. Ikke kan det nytte å si noe heller, for det har jeg prøvd, og da blir hun bare sur og fornærmet. Fordelen er at hun da drøyer lengre til neste besøk :-) Et lite hjertesukk fra en som måtte blåse ut litt på en mandags morgen :-) Anonymous poster hash: a70ee...42b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Hun høres ikke konkurrerende ut, bare ureflektert. Slike mennesker kan være ganske irriterende... Anonymous poster hash: f8a66...7db
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Jepp Jeg har tatt henne som konkurrerende fordi hun gjør alt på en mye bedre måte og klarer alt så mye bedre enn meg, i følge hennes syn. I praksis, not so much.....:-D HI Anonymous poster hash: a70ee...42b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå