Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Jeg støvsuger, og tørrmopper om hverandre.. Tørrmoppen tar mer enn støvsugeren, og føler jeg må bruke den for å få opp alt bøsset (halvannetåringen søler mye). Anonymous poster hash: 8e7fb...236
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Jeg bruker vann og såpe.. Liker den gammeldagse måten, føler ikke at bare tørrmopping gjør det rent nok. Anonymous poster hash: 767a0...7e8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Jeg bruker vann og såpe.. Liker den gammeldagse måten, føler ikke at bare tørrmopping gjør det rent nok. Anonymous poster hash: 767a0...7e8 Så du vasker gulvet hver dag? Er det jeg spør om ikke hvordan man vasker, men alt bøsset og støvet... Jeg vasker ikke gulvet hver dag. Anonymous poster hash: 8e7fb...236
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Jeg gjør litt av alt. Støvsuger, tørrmopper og våtmopper. Det ene utelukker ikke det andre. Anonymous poster hash: aa232...1ed
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Jeg gjør litt av alt. Støvsuger, tørrmopper og våtmopper. Det ene utelukker ikke det andre.Anonymous poster hash: aa232...1ed Nei, men hva gjlr du i hverdagen? Jeg støvsuger, så tørrmopper jeg, så støvsuger jeg. Hver dag, flere ganger om dagen. Vesla kaster brødsmuler rundt osv Anonymous poster hash: 8e7fb...236
Salomine Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Støvsuger og vasker ved behov, (støvsug eller vask avhenger av hva som blir sølt. Om det gjøres flere ganger for dag eller med flere dagers mellomrom varierer med behovet.) Ellers støvsuger jeg først og våtmopper/vasker etterpå en gang i uka
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Jeg gjør litt av alt. Støvsuger, tørrmopper og våtmopper. Det ene utelukker ikke det andre.Anonymous poster hash: aa232...1ed Nei, men hva gjlr du i hverdagen? Jeg støvsuger, så tørrmopper jeg, så støvsuger jeg. Hver dag, flere ganger om dagen. Vesla kaster brødsmuler rundt osv Anonymous poster hash: 8e7fb...236 Jeg tørrmopper daglig. Når helgen kommer finner jeg frem støvsugeren og våtmoppen. Anonymous poster hash: aa232...1ed
☆☆☆ Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Støvsugar, brukar deretter våtmopp på kjøkken, stue og bad. Dei andre golva får kun sporadisk vask.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Støvsuger smuler under bordet o.l med en Ergorapido ved behov. Veldig kjapt og enkelt. Tørrmopper med mikrofiber 1-2 ganger i uka. Vasker med vått ganske sjelden... Anonymous poster hash: 265c5...690
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Jeg vasker gulvet med våt mopp ca annenhver uke, støvsuger kanskje en gang i uka, ellers tørrmopper jeg. Tørrmopper hver eller annenhver dag etter behov. Har ikke dyr og miste barnet er snart 6 år, så det blir ikke så mye smuler lenger. Anonymous poster hash: 59c12...f05
*SommerFrisk* Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Støvsuger -> tørrmopper -> Våtmopper med gammaldags mopp og ikke jif sine. Og ja, jeg gjør det hver dag.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Støvsuger alltid først, så tar jeg en fuktig mopping 😊😊 Anonymous poster hash: 02f8e...605
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. februar 2015 #13 Skrevet 2. februar 2015 Jeg tørrmopper minst 1 gang i uka, gjerne flere. Som regel er det vaskedama som støvsuger og vasker. Det hender barna, mannen eller jeg støvsuger i tillegg.
pifi med tre nurk Skrevet 2. februar 2015 #14 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Har aldri tørrmoppet i hele mitt liv. Her er det støvsuger + vasking som gjelder! Endret 2. februar 2015 av pifi med tre nurk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå