Gå til innhold

Hjelp, jeg vil bli frisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bla.a PTSD og hver dag er en kamp. Jeg vil bare bli frisk. Ble lovt ps.hjelp innen 1/3, ikke hørt noe enda, men regner med jeg hører straks.. Jeg har vært syk i 8-9 år. Dvs jeg ble syk som 16-åring. Jeg ble faktisk nogenlunde frisk, men så fikk jeg en fysisk sykdom som dro meg ned i møkka igjen og nå sitter jeg her.. Dag ut, dag inn og venter.. Jeg vil ikke bli ufør! Vil ha god råd, klare å jobbe i en jobb jeg trives i, jeg er så redd... Livredd for å ikke få det til. Føle meg som en taper, som alle ser ned på, men som ingen vet noe om. Jeg VIL, jeg har prøvd. Får se hva psykologen sier, hva han/hun kan bidra med, kanskje det er noen fantastiske tips og gode ord?

Jeg fungerer til det basiske, å være mamma og bidra. Levere og hente i bhg, vaske klær, lage middag, leke etc. Det er det sosiale som ikke fungerer, og kveldene/nettene. Eller hvis jeg ser en ambulanse på gata.

Noen med ptsd som har blitt friske? Jeg har ikke noe håp, men alt jeg vil er å få håp, få styrke og bli helt frisk igjen. Det er alt jeg vil

Anonymous poster hash: a18d0...cc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...