Gå til innhold

Syns dere dette blir feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn. En på 9 mnd og ei på 5. Minsten er oppe om natten for tiden, fra rundt 4 til 5 og sovner igjen. Jeg er hjemme i perm og pappaen begynner på jobb 06, så står opp 05-05.30. Han sover inne hos eldste så han slipper å være våken halve natten. Eldste våkner rundt 06 og kommer inn til meg. Da våkner babyen som akkurat har sovnet. Jeg liker ikke at hun ligger alene og kjeder seg i sengen og må vente en time til vi våkner. Blir der feil å si at hun kan ligge og holde på med ipaden til babyen våkner i 7 tiden? Det beste hadde vært å stått opp selv, men babyen ligger i senga mi denne lille tiden på morgenen og er redd for at han skal rulle ut av senga. Han er en liten mark :) han er netopp ferdig med rs virus så rutinene er litt i krøll for tiden

Anonymous poster hash: 441ea...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det skal være et fast morgenrituale hadde jeg ikke gjort det men om det bare for en kort periode så høres det da koselig ut. :)

Skrevet

Om det skal være et fast morgenrituale hadde jeg ikke gjort det men om det bare for en kort periode så høres det da koselig ut. :)

Nei, det er ikke fast. Er bare til babyen ikke har denne våkenperioden på natt/morgenen.

Anonymous poster hash: 441ea...af2

Skrevet

Det går helt sikkert fint. 

Anonymous poster hash: 13944...6f5
Skrevet

Gjør det! viktig med søvn for liten og stor etter sykdom.

Anonymous poster hash: 2fc56...107

Skrevet

Selvfølgelig! Sønnen min ser på iPad hver morgen. Hadde ikke klart oss uten da tvillingene ble født😉

Anonymous poster hash: 6879b...bd2

Skrevet

Det syns jeg hørtes helt fint ut!

Anonymous poster hash: 0ca03...bf1

Skrevet

Hvorfor skulle det være noe galt i det...?

Anonymous poster hash: 0155c...655

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...