Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Vi har to barn. En på 9 mnd og ei på 5. Minsten er oppe om natten for tiden, fra rundt 4 til 5 og sovner igjen. Jeg er hjemme i perm og pappaen begynner på jobb 06, så står opp 05-05.30. Han sover inne hos eldste så han slipper å være våken halve natten. Eldste våkner rundt 06 og kommer inn til meg. Da våkner babyen som akkurat har sovnet. Jeg liker ikke at hun ligger alene og kjeder seg i sengen og må vente en time til vi våkner. Blir der feil å si at hun kan ligge og holde på med ipaden til babyen våkner i 7 tiden? Det beste hadde vært å stått opp selv, men babyen ligger i senga mi denne lille tiden på morgenen og er redd for at han skal rulle ut av senga. Han er en liten mark han er netopp ferdig med rs virus så rutinene er litt i krøll for tiden Anonymous poster hash: 441ea...af2
Giss Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Om det skal være et fast morgenrituale hadde jeg ikke gjort det men om det bare for en kort periode så høres det da koselig ut.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Om det skal være et fast morgenrituale hadde jeg ikke gjort det men om det bare for en kort periode så høres det da koselig ut. Nei, det er ikke fast. Er bare til babyen ikke har denne våkenperioden på natt/morgenen. Anonymous poster hash: 441ea...af2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Det går helt sikkert fint. Anonymous poster hash: 13944...6f5
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Gjør det! viktig med søvn for liten og stor etter sykdom. Anonymous poster hash: 2fc56...107
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Selvfølgelig! Sønnen min ser på iPad hver morgen. Hadde ikke klart oss uten da tvillingene ble født😉 Anonymous poster hash: 6879b...bd2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Det syns jeg hørtes helt fint ut! Anonymous poster hash: 0ca03...bf1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Hvorfor skulle det være noe galt i det...? Anonymous poster hash: 0155c...655
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå