Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Har jobbet som ekstravakt på samme arbeidsplass i litt over 2 år nå. Jeg jobber ganske mye så føler jo at jeg burde være en del av "gruppa". Greit nok at jeg ikke får være med på julebord da dette kun er for faste ansatte og de som går i vikariater men føler men utenfor når jeg aldri blir invitert på noe utenom. Har en god tone med alle ellers i arbeidstiden. jeg er midt i aldersgruppen og mange rundt min alder så burde jo klaffet der å. Alikevel hører jeg de avtale vinkvelder, fester, båtturer, private julebord og sommerfester. Men jeg blir aldri invitert. Nye ansatte blir invitert på dette men jeg som har jobbet der mye lenger blir aldri spurt. Begynner å lure om det er noe galt med meg jobber flere ekstravakter der men de jobber mye mindre enn meg da de jobber ved mange avdelinger. Jeg jobber der 3-5 dager i uka. Slik jeg har forstått det så har ingen av de andre ekstravaktene blitt invitert på noe heller men de kan gå uker mellom hver gang de er på vår avdeling. Jeg er jo der flere ganger i uka og føler meg jo ganske hjemme der. Det er ikke aktuelt å invitere meg selv da jeg hører at de andre blir invitert og jeg vet de lager event på facebook. Bare lurer på om hva som er vanlig på andre arbeidsplasser. Anonymous poster hash: a2a29...716
3barnsmamma'n:-) Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Vi inkluderer iallefall alle. Både på blåtur, julebord og andre tilstelninger. Synest noe annet er dårlig :-/ men nå er ikke vi en veldig stor bedrift da..
Liv & Røre Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Både i kommunen og der jeg jobber nå blir alle invitert til julebord, julelunsj, sommerfest i regi av jobben. Vinkvelder etc høres mer ut som noe som er arrangert av enkeltindivider, men rart alle ikke blir invitert der og.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Vi inkluderer iallefall alle. Både på blåtur, julebord og andre tilstelninger. Synest noe annet er dårlig :-/ men nå er ikke vi en veldig stor bedrift da.. Vi er ca 15-20 faste/vikarer men er vel som regel 10 av de som møter opp og har disse " festene" de over 40 år pleier ikke være så interessert. Så føler jo at de kunne Vært plass til meg. H.i Anonymous poster hash: a2a29...716
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Både i kommunen og der jeg jobber nå blir alle invitert til julebord, julelunsj, sommerfest i regi av jobben. Vinkvelder etc høres mer ut som noe som er arrangert av enkeltindivider, men rart alle ikke blir invitert der og. Er kun julebord som jobben arrangerer. Alt det andre jeg skrev er det enkeltindivider som arrangerer. Dvs private arrangementer. H.i Anonymous poster hash: a2a29...716
Liv & Røre Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Hva med at du inviterer da? Så kanskje de skjønner at du vil være med?
Liv & Røre Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 PS synes det er hårreisende av jobben å ikke invitere ekstrahjelper på julebordet. Smålig er det.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Hva med at du inviterer da? Så kanskje de skjønner at du vil være med? Har tenkt over det men ikke hatt guts nok til det ennå. Tenker dimme tanker som at siden de ikke inviterer meg så har de sikkert ingen interesse av å være sammen med meg på fritiden. Jeg har jo mange venninner utenom men hadde syntes det hadde Vært hyggelig å bli litt mer kjent med de på jobben på privaten også. H.i Anonymous poster hash: a2a29...716
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 PS synes det er hårreisende av jobben å ikke invitere ekstrahjelper på julebordet. Smålig er det. Det har med økonomi å gjøre. Sjefen kan ikke bestemme det. De har måtte sette grensen ett sted siden det er mange ekstravakter ansatt(sykehus). Og jeg har full forståelse for det. Det årlige julebordet er ikke så viktig for meg. Er mer det de ansatte finner på seg i mellom jeg skulle ønske jeg ble invitert med på. H.I Anonymous poster hash: a2a29...716
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Alle ekstravakter på min arbeidsplass er alltid invitert på julebord, lønningspils etc. Men; det er ofte at grupper innad på arbeidsplassen avtaler å møtes uten at alle er invitert. Fagdager o.l er det bok kun faste ansatte som får være med på, da må som regel ekstravaktene jobbe... Dette er sykehjem. Anonymous poster hash: 13432...e01
Mamma_til_2 Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Jeg er tilkallingsvikar og får være med på ting utenom jobber, fikk julegave fra jobben i fjor og ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå