Gå til innhold

Fryser dere ?


motorola78

Anbefalte innlegg

Jeg har fryst på hender og føtter i et par uker nå, er dere også kalde ?

Greit at det er minusgrader ute, men når samboer går rundt i boxershorts og t-skjorte og jeg må sitte med ullundertøy og pledd i tillegg til vanlige klær, er det jo noe som ikke stemmer :)

 

Dette er min 4. Jeg er i uke 7..

Synes magen kom ganske fort, ofte oppblåst..

Kan man se på dere at dere er gravide ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, fryser fort. Merka det i jula at jeg var så uvanlig kald, da visste jeg ikke at jeg var gravid.

 

Er 8+6, ingen mage her. Men jeg fikk ikke mage før rundt oul med de to andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Jeg fryser. Blir av og til sånn overdreven kald f.eks. når jeg skal skifte og det er kjølig i leiligheten, så begynner jeg å hakke tenner :P Er litt frysepinn til vanlig og, men ikke så ille. Kan ikke sitte i sofaen uten pledd. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og. Fryser hele tiden. Nytter omtrent ikke å kle på meg mer heller...

 

Magen har bare med  å holde seg inne noen uker til. 7+4 i dag og vil helst ikke se bulingen før uke 14 :)

Dette er nr 3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser også hele tiden, sitter fullt påkledd under dyna med full fyr i vedovnen, mens ungene springer rundt i trusa og t-skjorte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytter på å fryse & svette ihjel. dusje for å justere tempen kan jeg bare glemme, varmekablene på badet har gått istykker så de er enten av eller på max. om de står på blir det så varmt der inne at jeg blir yr i hodet av å gå inn der, er de av blir det for kaldt ;) kald eller varm klut på panna & pakke meg godt inn i dyna funker heldigvis ganske bra så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Jaa! Jeg fryser veldig, rart for jeg er ikke en frysepinn til vanlig:-) føttene er iskalde og jeg føler ofte jeg har fått frost i kroppen.

Er nok en gutt i magen denne gangen også (kalde føtter) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...