dolsi Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Ny uke! Hvordan går det jenter? Tiden flyr! Jeg smakte på bittelitt mørk sjokolade på lørdagskvelden og er så fornøyd med at det holdt i massevis! jeg skal veie meg nå når jeg kommer meg på jobb. Krysser fingrene for at det blir minst 0,5 ned fra forrige uke.
dolsi Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2015 Yohoooooo!! 😁 ned 1,2 denne uka! 4,5 ned på 4 uker! 💪
Monica Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Så flinke dere er. Her går det fortsatt bra med godtestopp. Har faktisk gått lettere enn jeg trodde. Men jeg spiser popcorn iblant, som jeg popper selv. Og i løpet av disse ukene, har jeg spist fruktsalat med krem 2 ganger, ikke sukker i kremen. Og jeg har spist sjokolade uten sukker, måtte ha det da jeg hadde mensen. Hva koser dere andre dere med?
dolsi Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2015 Jeg spiser mango eller blåbær med mager vaniljekesam og så lager jeg smoothie med frossen jordbær og eplejus. Litt 0%yoghurt eller gulrøtter og dipp. Og pepsi max! Det synes jeg hjelper veldig på søtsuget. Men er bare lov i helgene 😁
dolsi Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2015 Hvordan går det jenter? Gått bra i helga?
Gjest Tale30 Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Yohoooooo!! 😁 ned 1,2 denne uka! 4,5 ned på 4 uker! 💪 Du er jo helt rå!!! 👏👏👏 Jeg har gått ned 1 usselt kilo..
dolsi Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2015 Yohoooooo!! 😁 ned 1,2 denne uka! 4,5 ned på 4 uker! 💪Du er jo helt rå!!! 👏👏👏 Jeg har gått ned 1 usselt kilo.. Til sammen? Prøv å drikke litt mer. Kan hjelpe!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Yohoooooo!! ned 1,2 denne uka! 4,5 ned på 4 uker! Du er jo helt rå!!! Jeg har gått ned 1 usselt kilo.. Usselt kilo?? :-) Det er jo KJEMPE bra!!:-)) Og mer enn anbefalt! Å gå ned 1 kilo i uka blir det resultater av! Stå på!:-) Du har tydeligvis gjort ting riktig
Gjest Tale30 Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Yohoooooo!! 😁 ned 1,2 denne uka! 4,5 ned på 4 uker! 💪Du er jo helt rå!!! 👏👏👏 Jeg har gått ned 1 usselt kilo.. Til sammen? Prøv å drikke litt mer. Kan hjelpe! Takk for tips Working mom: Et kilo på 6 uker uten godteri og snacks 😳😳😳
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Og jeg, ja jeg er SÅ imponert over meg selv! Jeg har én godtedag i helga, og det var denne helga på lørdag. Spiste ingen snop fredag og søndag, og det skjer ALDRI..! På lørdag spiste jeg 60-70 gram sjokolade og et par nevner potetgull og en neve popcorn. Hvorfor en og to never? Ville rett og slett ikke ha mer..! Helt merkelig.. Pleier å spise en pose potetgull med dip den ene dagen og kanskje en halv pose saltpinner den andre dagen, i tillegg til sjokolade. Så dette var uvant:) Drakk en halv flaske stor Pepsi Max tilsammen på fredag og lørdag. I går glemte jeg helt å ta noe (hadde nok ikke suget:-) Jeg veier meg på fredager, så er spent til neste veiing. Er så fysen i dag, og må på butikken etterpå for å handle litt av hvert, så gi meg styrke Fikk et godt tips av ei venninne: klipp speltlompe i biter (trekanten), pendle med olje og inn i ovnen i 8-10 min på 200 grader. Dypp så i salsamix. Tenkte jeg skulle prøve deg i dag, for jeg er så fysen at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg..... Fortsatt god uke:)-
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Yohoooooo!! ned 1,2 denne uka! 4,5 ned på 4 uker! Du er jo helt rå!!! Jeg har gått ned 1 usselt kilo.. Til sammen? Prøv å drikke litt mer. Kan hjelpe! Takk for tips Working mom: Et kilo på 6 uker uten godteri og snacks Åh! Trodde du mente denne uka jeg. DA skjønner jeg at du er litt skuffa ja:/ Kompenserer du kanskje litt med mer mat da? Som du kanskje ikke tenker over? Og har du spist null godteri? (Sånn omtrent da) Eller trener du mer, eks styrke som bygger muskler? Det er litt demotiverende, skjønner jeg, men tenk så bra kroppen din har det innvendig!!:-) Stå på videre:-)
Gjest Tale30 Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Yohoooooo!! ned 1,2 denne uka! 4,5 ned på 4 uker!Du er jo helt rå!!!Jeg har gått ned 1 usselt kilo.. Til sammen? Prøv å drikke litt mer. Kan hjelpe! Takk for tips Working mom: Et kilo på 6 uker uten godteri og snacks Åh! Trodde du mente denne uka jeg. DA skjønner jeg at du er litt skuffa ja:/ Kompenserer du kanskje litt med mer mat da? Som du kanskje ikke tenker over? Og har du spist null godteri? (Sånn omtrent da) Eller trener du mer, eks styrke som bygger muskler? Det er litt demotiverende, skjønner jeg, men tenk så bra kroppen din har det innvendig!!:-) Stå på videre:-) Jeg må bli flinkere til å registrere maten. Men overspiser ikke. Har ikke smakt et gram sukker eller snacks siden nyttårsaften, og det går ganske problemfritt. Men jeg har hatt mindre tid til å trene, så det vil nok hjelpe å komme igang igjen der..
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. februar 2015 #13 Skrevet 2. februar 2015 Det hjelper nok å komme igang med trening ja:-) Men jeg synes du fortjener en stor klapp på skuldra for at du har vært sukkerfri så lenge! Hadde jeg aldri klart! I kveld/ettermiddag var jeg så fysen.. Måtte på butikken og sto foran sjokladehylla (smart!). Men jeg tenkte meg om, og ombestemte meg. Jeg vil jo ned! Bli sunnere og sprekere! Bli kvitt søtsuget i hverdagen og være stram og fin til 2 bryllup og sydentur til sommeren og høsten! Ninjaer det gått så bra i flere dager og jeg ville ikke ødelegge det for litt dårlige tanker der og da. (Tenkte faktisk på å kjøpe super chips og dip før jeg kjørte opp også...!) herlighet.. Men! Jeg dro rett hjem, tok på meg treningstøy og tok en runde Zumba i stua istedet:-) Dattera mi lo seg skakk! He he! Og ble med...:-) Syns det var kjempegøy!:-) Avsluttet med litt styrke. Dusjet og laget med sunn brownies - snacks med nøtter uten salt, dadler og kakao. Mm!:-) Første gang og det var godt for suget! Så dette ble en fin dag :-) (hadde ikke tenkt å trene for jeg måtte sitte å jobbe litt i kvekd). Nettopp ferdig nå, så treninga forskøv jobbarbeidet litt. Men absolutt verdt det:-) Nå er det natta - sov godt alle sammen :-)
dolsi Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #14 Skrevet 6. februar 2015 Hvordan tenker dere det kommer til å gå i helga?
Håpet ble virkelighet! Skrevet 7. februar 2015 #15 Skrevet 7. februar 2015 Jeg er imponert over at dere har klart dere helt uten godis i så mange uker. Jeg har ikke klart meg helt uten, men kuttet ned mye og koser meg i helger og i spesielle anledninger. Har gått ned 5 kilo siden 5/1 og er fornøyd med det!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #16 Skrevet 7. februar 2015 Ikke så mye som en ostepop eller en seigmann siden nyttårsaften. Har drukket vin ved to anledninger, men denne helgen er hvit, på alle måter Anonymous poster hash: 7fe48...271
Gjest Tale30 Skrevet 7. februar 2015 #17 Skrevet 7. februar 2015 Ikke så mye som en ostepop eller en seigmann siden nyttårsaften. Har drukket vin ved to anledninger, men denne helgen er hvit, på alle måter Anonymous poster hash: 7fe48...271 Skulle ikke være anonym
dolsi Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #18 Skrevet 7. februar 2015 Spiser bittelitt sånn potetgull lignende med 60%fullkorn. Og et par ruter mørk sjokolade i kveld. Men kun det! Håper på ned 0,5 på mandag så er jeg ÷ 5 kg 😁
Majah_N<3 Skrevet 7. februar 2015 #19 Skrevet 7. februar 2015 Tilsammen 5 kg ned på disse ukene, fortsatt laaaang vei å gå men det hjelper på at jeg måtte bytte bukse på jobb for den ble for stor (arbeidsklær) og må nok straks ut å shoppe noe å ha på hjemme også i kveld blir det en hjemmelaget burger, yoghurtnøtter og en liten boks Pepsi Max. Jeg kunne aldri hatt en boks nøtter foran meg tidligere uten å sluke den umiddelbart, nå glemmer jeg at den står på bordet dere er kjempeflinke alle sammen!! Stå på
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. februar 2015 #20 Skrevet 7. februar 2015 Jeg begynte jo ikke ordentlig før 26/1, og gikk ned 0,5 forrige uke og 0,4 kg denne uka til 69,6:) Endelig 6-tallet!!:-) Spiste nesten ikke noe snop forrige uke, kun noe sjokolade og litt potetgull og litt vin på lørdag. Har heller ikke spist noe denne uka. Kun en sjoklade i går, selv om jeg hadde planlagt en orgie med snop i går kveld (har én godtedag i uka). Men, jeg ville ikke ha(??) og det gikk veldig fint:) Har vært på håndballtrening med dattera mi i 4 t i dag, og bursdag hos pappaen min. Der spiste jeg kun to snitter (bare litt av rekene), og ett kakestykke. hadde baka selv, og jeg synes det er uhøflig å ikke ta til seg noe kake når man er i bursdag. Det trener ikke være store stykket, og for meg ble det et helt passe kakestykke (er ikke glad i for mye kake, blir for mektig for meg). Har blitt sørpe forkjøla så ingen trening i helga. 2 treninger forringe uke. Håper på 0,5 ned neste helg:) (har gått overraskende sakte ned, men tror jeg spiser litt lite. Eller, for sunt! Spiser 5-6 ganger per dag, men må ha i meg mer nøtter, olje og fisk. Litt mer til hvert måltid (har gått på ett GR- kurs før, og regnet ut at jeg spiser ca 100-1200 kcal (inkl treningen), så skal spe på litt mer til ca 1500. God helg!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #21 Skrevet 7. februar 2015 Det hjelper nok å komme igang med trening ja:-) Men jeg synes du fortjener en stor klapp på skuldra for at du har vært sukkerfri så lenge! Hadde jeg aldri klart! I kveld/ettermiddag var jeg så fysen.. Måtte på butikken og sto foran sjokladehylla (smart!). Men jeg tenkte meg om, og ombestemte meg. Jeg vil jo ned! Bli sunnere og sprekere! Bli kvitt søtsuget i hverdagen og være stram og fin til 2 bryllup og sydentur til sommeren og høsten! Ninjaer det gått så bra i flere dager og jeg ville ikke ødelegge det for litt dårlige tanker der og da. (Tenkte faktisk på å kjøpe super chips og dip før jeg kjørte opp også...!) herlighet.. Men! Jeg dro rett hjem, tok på meg treningstøy og tok en runde Zumba i stua istedet:-) Dattera mi lo seg skakk! He he! Og ble med...:-) Syns det var kjempegøy!:-) Avsluttet med litt styrke. Dusjet og laget med sunn brownies - snacks med nøtter uten salt, dadler og kakao. Mm!:-) Første gang og det var godt for suget! Så dette ble en fin dag :-) (hadde ikke tenkt å trene for jeg måtte sitte å jobbe litt i kvekd). Nettopp ferdig nå, så treninga forskøv jobbarbeidet litt. Men absolutt verdt det:-) Nå er det natta - sov godt alle sammen :-) Åh, sunn brownie! Det hørtes ut til å være noe for meg! :-) Kan du legge ut oppskrift og fremgangsmåte? Anonymous poster hash: 894b8...538
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. februar 2015 #22 Skrevet 7. februar 2015 Klart det! 4 store (80 gram)dadler stenfrie (jeg brukte 6-7 stk jeg kjøpte i løsvekt). De var litt mindre enn de bloggerne hadde lagt ut på bildet. 35 gr nøtter uten salt (cashew, peanøtter osv). 2 ss kakaopulver En dæsj med vann Putt i mixmaster eller håndmikser til det får en litt klissete konsistens. Ikke for klissete, litt fast. Rull dette så i kokos og sett i frysa 1 times tid. Kan oppbevares en god stund der:) Smakte ikke helt brownies-brownies, men hjelper såå på søtsuget og de var veldig gode:-))
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. februar 2015 #23 Skrevet 7. februar 2015 Sjekk ut bloggen www.lindastuhaug.blogg.no Har en snickers variant også, men den har jeg ikke laget.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #24 Skrevet 8. februar 2015 Supert! Tusen takk! :-) Anonymous poster hash: 894b8...538
dolsi Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #25 Skrevet 8. februar 2015 Fader å! Gikk på en smell i godte posen til ungene nå.... 😝
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå