Gå til innhold

Er dette omgangssyken?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt på litt over 1 år kastet opp 2 ganger i går etter inntak av mat.

Det samme gjorde han etter frokost i dag. Han er ellers i toppform, litt klagete bare. Trodde ikke man kastet opp kun etter mat? Eller kan det bli mye verre utover dagen kanskje..?

 

Anonymous poster hash: 07038...5cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppkast tre ganger på kort tid er mest sannsynlig omgangssyke ja. Kaster man opp etter mat en gang kan det være andre grunner, men ikke tre ganger.

 

Ofte kaster man opp uten å ha spist først, men man kan like gjerne kaste opp kun etter mat. Man kan også ha omgangssyken og kaste opp bare en gang.

 

Akkurat fått det i hus her også, 3-åringen ble full av feber i natt og kastet opp like etter vi stod opp. Jeg krysser fingrene for at det er den varianten der det bare skjer en gang. :P



Anonymous poster hash: 38730...d46
Skrevet

 

Oppkast tre ganger på kort tid er mest sannsynlig omgangssyke ja. Kaster man opp etter mat en gang kan det være andre grunner, men ikke tre ganger.

 

Ofte kaster man opp uten å ha spist først, men man kan like gjerne kaste opp kun etter mat. Man kan også ha omgangssyken og kaste opp bare en gang.

 

Akkurat fått det i hus her også, 3-åringen ble full av feber i natt og kastet opp like etter vi stod opp. Jeg krysser fingrene for at det er den varianten der det bare skjer en gang. :P

 

Anonymous poster hash: 38730...d46

Ja håper vi har fått det i mild form da og slipper å bli syke selv! 😉

 

Anonymous poster hash: 07038...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...