Gå til innhold

Stort sett alltid jeg som tar initiativ overfor venninner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei av å være den som inviterer og tar initiativ til kafé, kino etc. Hadde vært koselig om noen tok initiativ overfor meg....

Anonymous poster hash: 18f6a...399

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, de blir gjerne med når jeg spør. Men, skulle også ønske at noen av og til tok iniativ overfor meg.

Anonymous poster hash: 9979a...88e
Skrevet

Samme her...jeg har kun tre stk jeg er med..to av de har jeg ikke vært med på et halvt år fordi jeg ikke har tatt initiativ. Hun tredje har jeg gitt beskjed til at det må gå begge veier om det skal fungere og hun har lovet å skjerpe seg. Så får vi se. De to andre er jeg ferdig med.

Anonymous poster hash: 40105...dc5

Skrevet

Trist når det blir sånn! Jeg føler jo at vi har det så koselig i lag. Men sårt å tenke på at om jeg ikke tar initiativ så skjer det ingenting...

Anonymous poster hash: 18f6a...399

Skrevet

Jeg er dessverre en sånn venninne. Tar sjelden initiativ. I mitt tilfelle er det nok litt lav selvtillit. Jeg henger meg litt fast i at de andre sikkert har bedre ting å ta seg til. Ikke for å være vanskelig, bare usikker.

Anonymous poster hash: 43350...d17

Skrevet

Jeg er en som skjelden tar initiativ men elsker å bli bedt med. I en hektisk hverdag glemmer jeg å prioritere tid med venner og plutselig er enda en måned gått! Mye enklere å hive seg på hvis noen inviterer. Bra jeg har gode venner som ber meg med hvis de skal noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...