Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Sette opp et forslag til hvor mye mat jeg skal spise pr dag? Jeg ønsker å gå ned i vekt. Jeg vil ikke veie maten. Jeg ønsker tips i form av: f. Eks: frokost, 3 knekkebrød med skinke, tomat og agurk. Et glass melk... Mellommåltid.....,. Vil gjerne ha forslag til en dagsrasjon. Tror jeg må skrive ned en ukesliste med ca klokkeslett når og hva jeg skal spise i en liten periode. Bare for å komme igang.. Noen som vil hjelpe meg? Anonymous poster hash: 7b5f0...e09
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 ingen? Anonymous poster hash: 7b5f0...e09
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 For det første så er det forskjellig hva man skal ligge på av kalorier. Vekt, høyde og aktivitetsnivå er viktig. For det andre så har du allerede en holdning som må endres for å endre livsstil. Du gidder ikke veie maten og du vil at andre skal sette opp menyer for deg... Ta deg selv i nakken, meld deg inn på vektklubben.no eller start på kurs. Andre kan ikke gjøre jobben for deg, du må tilegne deg kunnskap og vilje selv. Anonymous poster hash: e0add...d92
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Vil på det sterkeste anbefale deg å lese Berit Nordstrand "12 uker til en smalere midje og et sunnere liv". Om du følger kostholdsendringene hun kommer med vil du i køpet av disse 12 ukene gå ned ca 10 kg, pluss at dette ikke er en slankekur, så endringene kan brukes videre. Dette er naturlige matvarer, mindre sukker, grovere korn, mer grønnsaker, hyppighet på måøltider. Hver uke skal du tilføre en ny endring, så det blir ikke for brått. Har prøvd dette selv, og er helt frelst. Aldri vært sulten og hatt mindre søtsug enn ved andre "kurer". Dette er ikke noen lavkarbo eller annen kur, du vil få bedre forbrenning og tips til å redusere og bli kvitt søtsug. Og det vorker, Første gang jeg ikke har hatt det fælt mens jeg slanker meg Anonymous poster hash: ca727...f65
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 For det første så er det forskjellig hva man skal ligge på av kalorier. Vekt, høyde og aktivitetsnivå er viktig. For det andre så har du allerede en holdning som må endres for å endre livsstil. Du gidder ikke veie maten og du vil at andre skal sette opp menyer for deg... Ta deg selv i nakken, meld deg inn på vektklubben.no eller start på kurs. Andre kan ikke gjøre jobben for deg, du må tilegne deg kunnskap og vilje selv. Anonymous poster hash: e0add...d92 Takk for svar. Men jeg er ikke så lat som du tror. Jeg ønskel vel heller litt tips til hvordan andres dagsmenyer ser ut. Inspirasjon heter det vel. Som ofest skriver mange forskjellige tips til folk, og hadde håpet på det samme. Trenger ikke slike svar som det du gir, så sjønner ikke hvorfor du svarer.... Anonymous poster hash: 7b5f0...e09
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Vil på det sterkeste anbefale deg å lese Berit Nordstrand "12 uker til en smalere midje og et sunnere liv". Om du følger kostholdsendringene hun kommer med vil du i køpet av disse 12 ukene gå ned ca 10 kg, pluss at dette ikke er en slankekur, så endringene kan brukes videre. Dette er naturlige matvarer, mindre sukker, grovere korn, mer grønnsaker, hyppighet på måøltider. Hver uke skal du tilføre en ny endring, så det blir ikke for brått. Har prøvd dette selv, og er helt frelst. Aldri vært sulten og hatt mindre søtsug enn ved andre "kurer". Dette er ikke noen lavkarbo eller annen kur, du vil få bedre forbrenning og tips til å redusere og bli kvitt søtsug. Og det vorker, Første gang jeg ikke har hatt det fælt mens jeg slanker meg Anonymous poster hash: ca727...f65 Takk, den boka har jeg. Har 3 bøker av henne. Veldig inspirerende! Anonymous poster hash: 7b5f0...e09
Mahem91 Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Jeg skjønner hva du mener. Jeg syns det er slitsomt å telle kalorier. Men har vært uten brus og godis siden 1 januar, går en tur hver dag på ca 30 min. Jeg har gått ned 4 kg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå