Gå til innhold

Syns dere dette er lite mat i løpet av en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost: firkornblanding, rosiner, valnøtter, melk og juice.

Kiwi

Middag: Kyllingfile og brokkoli

Kvelds: 1 brødskive med cottage cheese, 1 tomat

1/2 avokado

Druer

ca 10 M sjokolader

Hva mer bør jeg eventuelt spise?

Anonymous poster hash: 9912f...bf8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lunsj?

Anonymous poster hash: 165be...ca1

Skrevet

Hvor mange timer går det mellom frokost og mimdag da? De anbefaler jo 4-5 måltider om dagen...

Anonymous poster hash: de30d...71b

Skrevet

Tja, du spise ca 3 brødskiver\ knekkebrød mindre enn meg.

Ville ha spist et par knekkebrød til lunsj ved siden av den kiwien og litt mer grønnsaker og kanskje litt ris til middagen.

Anonymous poster hash: 841a5...a79

Skrevet

Tja, du spise ca 3 brødskiver\ knekkebrød mindre enn meg.

Ville ha spist et par knekkebrød til lunsj ved siden av den kiwien og litt mer grønnsaker og kanskje litt ris til middagen.

Anonymous poster hash: 841a5...a79

Skrevet

Dropp sjokoladene og (evnt bytt ut med en rute mørk sjokolade), spis lunsj og mer grønnsaker. Gulrøtter og kålrot er fin snacks :)

Ta gjerne et par ss med fullkornsris til kyllingen også.

Anonymous poster hash: cf2c8...430
Skrevet

Kommer jo litt an på hvor mye frokost du spiser også da, firekorn, rosiner, valnøtter og melk kan jo være alt fra veldig lite til nok/mye. Hvor mye spiser du av det?

Jeg er en frokostperson som spiser mest til frokost og dabber av på mengden ut over dagen, så hvis jeg skulle skrevet liste på samme måte som deg, hadde det nok sett litt for lite ut, men jeg spiser en stor porsjon frokostblanding til frokost. Jeg syns at det bør være noe lunsj inni der et sted. Kiwi er jo knapt nok et mellommåltid, langt unna lunsjstørrelse. Med mindre du spiser enorme mengder frokost kan jeg ikke skjønne hvordan du klarer å spise så lite mellom frokost og middag.

Anonymous poster hash: eb833...a5e
Skrevet

Dette er et spørsmål det er umulig å svare på. Hva som er nok mat for en person, kan være alt for lite til en annen.

Dette må du selv finne ut av. Dessuten er ingen dager like. Noen dager trenger man mer mat enn andre. Bare lytt til intuisjonen din.

Tommel opp for valnøtter, avokado og brokkoli :) Masse sunt fett, vitaminer og mineraler. Hadde jeg vært deg ville jeg spist mer animalsk, da animalsk fett og protein er sunt og metter godt :)

Anonymous poster hash: d1087...62a
Skrevet

Hvor mange timer går det mellom frokost og mimdag da? De anbefaler jo 4-5 måltider om dagen...

Anonymous poster hash: de30d...71b

Man trenger slett ikke spise 4-5 måltider per dag. Jeg spiser stort sett bare 3 måltider per dag, da alle måltider består av noe animalsk, holder jeg meg mett i 5-7 timer. Helsa er god og vekta er stabil, har mye energi :) De dagene jeg trener blir det 4-5 måltider per dag. En dag jeg ikke trener (kun går spasertur), spiser jeg frokost kl 11, lunsj kl 17 og middag kl 21 :)

Anonymous poster hash: d1087...62a

Skrevet

Det varierer fra person til person om hva du behøver i løpet av en dag. Jeg spiser veldig lite, men har ikke behov for mer. Spiser 1-2 brødskiver med pålegg til frokost. En rislunsj til lunsj, en porsjon middag og kanskje noe snop på kvelden.

Anonymous poster hash: 338ea...b81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...