Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Min kjæreste kommenterer at jeg kun har ett håndkle på kjøkkenet som jeg bruker til både å tørke hender OG tørke oppvasken (men det er sjelden jeg tørker oppvasken med det da jeg heller lar den stå til tørk). Samtidig kommenterer han at jeg bruker kluten som jeg tørker av benk og bord med til å tørke stekepanner etter oppvasken. Selv har han innrømmet at han sjelden vasker dusjkabinettet sitt da han mener det vasker seg selv når han dusjer. Og så hender det at han går i dusjen, plutselig merker at han må tisse og gjør det da mens han står i dusjen. Haha...jeg forklarte han kjapt at vi har forskjellig syn på renslighet og hygiene men jeg kan ikke se at det jeg gjør er verre enn han. Heller motsatt. Eller? Anonymous poster hash: 82d9d...a6f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Hvor ofte skifter du klutene dine? Jeg skifter kluter på kjøkkenet hver dag og vasker dusjen hver uke. Men tissing i dusjen har jeg ikke så mye til overs for nei. Vasker han gulvet i dusjen? Anonymous poster hash: b7209...c56
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Jeg synes han høres ekkel ut, det du forklarer gjør jeg også. Tørker sjelden oppvasken, men om jeg gjorde det brukte jeg håndkleet som jeg tørker hendene med ev. kjøkkenkluten. Begge deler er jo rent etter vask med såpe.. Skifter klut på kjøkkenet hver dag og håndkleet ofte, men ikke hver dag. Bruker det ikke hver dag faktisk. Bruker ofte kluten, og kan bruke 2-4 stk. på en dag. Jeg tisser ikke i dusjen, og den blir slett ikke ren av at jeg dusjer i den. Går det lenge mellom hver gang vaskedama er her må jeg til å gjøre det selv imellom. Mannfolk har ofte den rensligheten de blir opplært til. Min mann hadde ikke særlig supergod hygiene når jeg traff han, men siden jeg bodde en annen plass og bare kom til han i helgene gikk det langt om lenge før jeg merket det. Nå har han andre vaner, som jeg anser som bedre. Og det er helt naturlig for han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå