Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Blir gal av meg selv Anonymous poster hash: 6c805...947
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Hva er årsaken til overvekten din, da? Anonymous poster hash: e5dd6...075
Lillestoredeg Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Bruk appen lifesum , før inn alt du spiser . Da får du kontroll på hva og hvor mye "gal" mat du putter i deg . Har på to uker tatt av nesten 4 kg kunn ved å være bevisst på matinntak
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Litt for mye snacks på kveldene Kjeder meg osv Jeg vil ned 5 kg ivertfal Anonymous poster hash: 6c805...947
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Bruk appen lifesum , før inn alt du spiser . Da får du kontroll på hva og hvor mye "gal" mat du putter i deg . Har på to uker tatt av nesten 4 kg kunn ved å være bevisst på matinntak Takk Anonymous poster hash: 6c805...947
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Mitt beste tips er å holde seg langt unna kaloritelling, da det verken gjør deg lykkelig eller mett. Kalorier forteller ingenting om kvalitet eller næringsinnhold på maten. Eks: du teller kalorier, holder deg på "kalorigrensa", men er ikke mett. Besøk gjerne disse sidene for tips til mat du kan spise med god samvittighet, som du også blir mett, og etter hvert, slank av: paleoliv.no paleomat.no Lykke til Anonymous poster hash: ed58a...12b
Berta_78 Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 La være å spise alt du vet du ikke skal spise. Spis grønnsaker, fisk og rent kjøtt. Spis grovere brød, ris og pastatyper. Beveg deg mer hver dag, tving deg selv når du ikke gidder. Bevegelse er like viktig som mat og søvn. Om to måneder er du fem kilo lettere. Og føler deg mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 La være å spise alt du vet du ikke skal spise. Spis grønnsaker, fisk og rent kjøtt. Spis grovere brød, ris og pastatyper. Beveg deg mer hver dag, tving deg selv når du ikke gidder. Bevegelse er like viktig som mat og søvn. Om to måneder er du fem kilo lettere. Og føler deg mye bedre. Kostholdet har 70-80 % å si for vekta, resten er bevegelse. Brød, ris og pasta bør unngås da det er stappfullt av karbohydrater og mest sannsynlig bare gjør deg fetere, energiløs pga ustabilt blodsukker av alle karbohydratene. Anonymous poster hash: ed58a...12b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Tusen takk 😃 Ble faktisk litt motivert nå Hi 😃 Anonymous poster hash: 6c805...947
Berta_78 Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 La være å spise alt du vet du ikke skal spise. Spis grønnsaker, fisk og rent kjøtt. Spis grovere brød, ris og pastatyper. Beveg deg mer hver dag, tving deg selv når du ikke gidder. Bevegelse er like viktig som mat og søvn. Om to måneder er du fem kilo lettere. Og føler deg mye bedre. Kostholdet har 70-80 % å si for vekta, resten er bevegelse.Brød, ris og pasta bør unngås da det er stappfullt av karbohydrater og mest sannsynlig bare gjør deg fetere, energiløs pga ustabilt blodsukker av alle karbohydratene. Anonymous poster hash: ed58a...12b Ja, men skal hi ned fem kilo holder det antakelig å kutte ut alt hun vet hun ikke skal spise og å bevege seg mer. Grove kornprodukter skal ikke kuttes ut. De er verdifulle kilder til fiber. Men hun bør slutte å spise hvite karbohydrater.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Litt for mye snacks på kveldene Kjeder meg osv Jeg vil ned 5 kg ivertfal Anonymous poster hash: 6c805...947 Snacken er alt du trenger å begrense, dette ser du jo selv også?? Velg popcorn foran potetgull, mørk sjokolade foran Stratos når du først MÅÅ ha noe. Anonymous poster hash: bbc34...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå