Gå til innhold

Vi var på et slags spa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

med forskjellige typer basseng...varme kilder, bobler osv. Jeg, kjæresten min og mine to barn på 8 og 10.

Han tuller mye hele tiden og det kan ofte være morsomt. 

Men mens vi var i dette varme bassenget og koste oss, så tok han plutselig og løftet eldstejenta opp og dyppet henne over i et lite basseng som var rett ved siden av men som bare holdt 20 grader. Hun skvatt til da han slapp henne og karret seg rimelig fort over på den varme delen igjen.

Jeg ble skikkelig sint fordi jeg syntes det var slemt gjort, det å gå fra varmt vann over i kaldt er et kjempesjokk for kroppen og når du ikke er klar over det en gang og kun er 10 år gammel så er dette ikke morsomt. Han mente at jeg overdrev. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: ce1f6...ec1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre ungen ga uttrykk for at det opplevdes som et voldsomt sjokk, vil jeg anta du overreagerer. Særlig ved å skrive debattinnlegg om det på nettet.

Anonymous poster hash: 084a6...2ca
Skrevet

At du høres ut som tidenes dramaqueen...

Anonymous poster hash: 02a59...ca0

Skrevet

Det jeg reagerer på, er at dere hadde med ungene på spa og lekte i vannet. Jeg hadde blitt dritforbanna hvis jeg hadde betalt for spa og fikk andres barn med på kjøpet...

Anonymous poster hash: 2a132...cb7

Skrevet

Det jeg reagerer på, er at dere hadde med ungene på spa og lekte i vannet. Jeg hadde blitt dritforbanna hvis jeg hadde betalt for spa og fikk andres barn med på kjøpet...

Anonymous poster hash: 2a132...cb7

Hi

Et slags spa/badeland...vi var der for ungens skyld og det var hans forslag at vi dro dit. Ha! Ikke noe å reagere på...ro ned!! :D

Anonymous poster hash: ce1f6...ec1

Skrevet

Når ungen er 10 år tåler hun nok dette...

Skrevet

Så lenge dere var på et spa uten aldersgrense må dere gjerne dyppe ungen i sirup for min del. På de fleste stedene er det 16-årsgrense. Det er det viktig å respektere!

Anonymous poster hash: 026e3...015

Skrevet

Synes du overreagerer. Min far kastet meg på sjøen fra jeg var 8år gammel og vannet var max 16grader. Det gjør han ennå å Jeg er 35 nå og synes det er hysterisk morsomt (det har blitt noen mobiltelefoner han har måttet erstatte)

Anonymous poster hash: e75c8...2ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...