Gå til innhold

Vaske dobørsten i oppvaskmaskinen, er ikke det lurt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte først å hive den i vaskemaskinen, men var redd maskinen skulle bli ødelagt, men så kom jeg på oppvaskmaskinen og den ble ho ren og fin, både kosten og den "bøtten" den står i :)

Hvordan vasker dere den? :)

Anonymous poster hash: 8b801...ea4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I oppvaskmaskina ja, saman med tøfler og tannbørstar.

Skrevet

Vasker den i vasken med oppvaskost og litt Zalo 👍

Skrevet

Hahaha. Nice try.

Vanligvis vaskes ikke dobørster. De kastes. I alle fall er det sånn her. De kastes ikke etter en gangs bruk, men etter noen måneder.

Anonymous poster hash: 17cb3...082

Skrevet

Skjønner at du tuller, men mitt tips er å kjøpe de til 10,- på ikea. Så bytter du den ved behov.

Anonymous poster hash: ff9b7...778

Skrevet

Hahaha, bare griser her i kveld skjønner jeg ;)

Men for å være seriøs, jeg har litt klor i bunnen av boksen den står i og kaster den når den er stygg, den blir ikke vasket....

Anonymous poster hash: c7894...6a3
Skrevet

Eh, i utgangspunktet ja, men neiognei. Doting har ingenting i oppvaskmaskinen å gjøre, verken doseter, potter eller børster.

Av samme grunn som det ville være vanskeligå drikke vann som kom rett ut fra kloakkrenseanlegget selv om du ble forsikret om at det var HELT rent.

Bilder i hodet osv.

Skrevet

Er du samme person som hun som tisser i vasken?

Anonymous poster hash: 0ca5c...323

Skrevet

Gud, dere er ekle. Eller er det bare jeg som synes det er mest hygienisk å ta den med i dusjen? 

Skrevet

Gud, dere er ekle. Eller er det bare jeg som synes det er mest hygienisk å ta den med i dusjen?

Mykje bedre det, ja. Kan skrubbe ryggen medan ein er i gang.
Skrevet

Jeg pleier å sette potta til minsten i oppvaskmaskinen. Mye mer hygienisk enn å vaske ut bæsjerester for hånd :)

Anonymous poster hash: a6f9f...f4c

Skrevet

OMG.

Anonymous poster hash: 1630d...fc4
Skrevet

Øhh, jeg pleier å ha den med for å vaske meg i "raua" :) Det er vel helt vanlig?

Skrevet

Menskoppen får seg også en runde med jevne mellomrom. Lurer på hva jeg skulle gjort uten oppvaskmaskin 💜

Anonymous poster hash: a6f9f...f4c

Skrevet

Skjønner at du tuller, men mitt tips er å kjøpe de til 10,- på ikea. Så bytter du den ved behov.

Anonymous poster hash: ff9b7...778

8kr koster de på IKEA;)

Anonymous poster hash: 595e5...274

Skrevet

Og pusse tennene😊 fantastisk oppfinnelse den dobørsten 😂

Skrevet

Er du samme person som hun som tisser i vasken?

Anonymous poster hash: 0ca5c...323

Nei, det er jo bare ekkelt!

Skrevet

Kjøper jevnlig ny på ikea, den gamle går i søpla. Synes det er alt for ekkelt å skulle vaske den for hånd, eller i oppvaskmaskinen.

Skrevet

Nei, har ikke dobørste, vi bruker bare oppvaskbørsten, vi. 

Anonymous poster hash: 30844...5ae
Skrevet

En gang i mnd samler jeg sammen dobørsten, flaskebørsten, oppvaskbørsten og alle tannbørstene og vasker dem i oppvasmaskinen.

Alle er gullende rene når og klare for bruk igjen :sjokkert:

Anonymous poster hash: b9731...7a9
Skrevet

Absolutt ikke... Oppvaskmaskiner vasker ikke 100% rent...du vil få bæsj på det neste du setter inn og risikerer p bli syk

Anonymous poster hash: 71d89...3e9

Skrevet

Min eksmann nektet å bruke dobørsten og vaske bort bremsespor i do med, for da ble jo børsten møkkete. (Levd et skjermet liv med en ryddig mamma til han var vel så voksen). Doen ble aldri ren... mystisk.

Anonymous poster hash: f6649...516

Skrevet

Skjønner at du tuller, men mitt tips er å kjøpe de til 10,- på ikea. Så bytter du den ved behov.Anonymous poster hash: ff9b7...778

Så miljøvennlig.

Anonymous poster hash: 37927...efc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...