Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Har hatt vondt i magen i rundt 2 uker, men føler det er høyere oppe enn livmor.. Er fortsatt kvalm, men ikke like intenst og nå blør jeg.. Ringe lege i morgen og sjekke om der er liv? Anonymous poster hash: 970ff...6c6
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Ja, jeg ville kontaktet lege i morgen. Da kan du enten bli sendt til gynekolog(isk poliklinikk) og få sjekket med ultralyd, eller legen kan ta blodprøve som måler hcg-nivået i blodet ditt og så en ny blodprøve etter to dager for å se om det er stigende eller synkende. Blødning behøver ikke bety at man mister, men ofte er det jo tilfelle. Lykke til. Anonymous poster hash: 6b541...7bc
ChaChi Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Man skal vel alltid kontakte lege ved blødninger i svangerskapet, så det syns jeg du skal. Har selv og hatt blødninger i svangerskapet. Gikk bra en gang, ble min datter, andre gangen var det ikke liv.. så kan gå begge veier. Greit å sjekke det ut syns jeg..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Hei. Hvordan går det? Anonymous poster hash: 99ccd...aab
skinnfilla Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Jeg har hatt alle muligheter. Et svangerskap med blødninger i ca 10 uker, ble ei nydelig tulle. Et uten noen som helst blødning ,ble også ei nydelig tulle. Har mistet 3 ganger, blødninger startet ca uke 6-7 , mistet rundt uke 10-11 Fikk tidlig ul i alle tilfeller . Om det er hjerneslag er det veldig gode sjanser. Endret 2. februar 2015 av skinnfilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå