Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Et småskolebarn i familien har fått diagnosen autist av grad 7 (skalaen går til 10). Noen som vet hva denne skalaen sier, hvordan vil dette barnet utvikle seg og hva man kan forvente? Hvordan kan vi i familien forholde oss til den nye diagnosen? Anonymous poster hash: dc4d7...ee7
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Slik dere alltid har gjort. Barnet er det samme som før diagnosen.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Helt enig i at barnet ikke har forandret seg etter å ha fått en diagnose, men jeg har alltid slitt med relasjonen med dette barnet. Jeg når på en måte ikke inn og ville likt å forstå bedre hvordan barnet har det. Anonymous poster hash: dc4d7...ee7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 masse info om autisme på nett. Les deg opp! Jeg har en sønn selv med Aspberger, akkurat fått diagnosen. Er for alle å oppføre seg som de alltid har gjort, men greit å ha litt forståelse for hva diagnosen innebærer - da skjønner man kanskje at den "unormale" oppførselen har en årsak. Sønnen min er ikke utagerende fordi han vil, men fordi hans tankemåte er helt annerledes enn normale barns, og han tolker situasjonene som oppstår på en helt annen måte. Anonymous poster hash: 0b20b...b9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå