Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Vi er i en godkjenningsprosess for å bli fosterforeldre og i den forbindelse vil de ha en helseattest. På attesten er det et punkt vedrørende psykisk sykdom. Jeg ba om henvisning til psykolog av fastlegen for 10 år siden, pga angst og depresjon ifbm at jeg hadde flyttet til et nytt sted for å studere. Jeg gikk til psykolog ukentlig i tre måneder og har aldri vært plaget av dette siden. Tror dere at dette kan gjøre at jeg ikke får godkjent på helseattesten? Anonymous poster hash: 4a325...1f1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Nei, det tror jeg ikke. Men du vil antagelig bli stilt et par oppfølgingsspørsmål i forhold til hva det handlet om og muligens bedt om å få en uttalelse fra psykologen om at du er vurdert helt frisk ved avslutning. Anonymous poster hash: 45b5e...8c0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 En kjenning er godkjent selv om hun er medisinert mot angst. Hun var så åpen og ærlig at det ikke ble ansett som et problem.. Anonymous poster hash: bbeb8...ee3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå