Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Det er fortsatt 8 dager (ca tror jeg) til ikm.... Kan det være mulig at det er en graviditet ...? Sto på slalåm istad og fikk akutt vondt i bekkenet ( det har vært et tegn ved tidligere graviditeter, før ikm...) Jeg tror nesten ikke det er mulig, men kan man oppleve d så tidlig? Har ikke vært en av de som har lett etter symptomer !! Anonymous poster hash: c632d...3e7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Hva tror du selv, er det virkelig mulig..?😱 Anonymous poster hash: f8528...a95
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Hva tror du selv, er det virkelig mulig..?😱 Anonymous poster hash: f8528...a95 Jeg spør om andre har opplevd det samme på et så tidlig stadium. Spydigheter kan du holde for deg selv Anonymous poster hash: c632d...3e7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Det er ikke mensen som er på vei da? Anonymous poster hash: bc2d6...0e5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Har det alltid sånn fra litt over en uke før menden starter til noen dager etter mensstart. Anonymous poster hash: 6a838...595
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Slenger meg på her, jeg har opplevd det samme! Er bare to dager igjen til ikm nå, irriterende å ikke bare kunne ta en test og få svar med en gang! :s Kjente disse symptomene allerede for 5 dager siden, så det har vært en lang ventetid....! Tror jeg hadde veldig tidlig eggløsning denne mnd, rett etter mensen var ferdig, så det kan jo være mulig ?!? Anonymous poster hash: e7aff...3f7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Slenger meg på her, jeg har opplevd det samme! Er bare to dager igjen til ikm nå, irriterende å ikke bare kunne ta en test og få svar med en gang! :s Kjente disse symptomene allerede for 5 dager siden, så det har vært en lang ventetid....! Tror jeg hadde veldig tidlig eggløsning denne mnd, rett etter mensen var ferdig, så det kan jo være mulig ?!? Anonymous poster hash: e7aff...3f7 Jeg rakk ikke teste etter el denne mnd, men merket d godt på kroppen rundt den 24.... Frem til den 26.. Så innimellom rundt der. Dette er iallfall ikke typisk kroppen min for mensen, for jeg får aldri plager før mensen og har kun et par dråper blod i løpet av to dager så er min runde over, og ergo ingen plager..... Jeg har hatt 4 graviditeter(2barn).. Og føler likheter, men aldri følt det så sterkt /tidlig før... Har aldri vært personen som leter etter ting å føle( Hehe har ikke tid) Men du anonym her, hvis det er 2 dager igjen til ikm så kan du jo begynne å teste . Fikk positiv 3-4 dager før på de forrige :) Anonymous poster hash: c632d...3e7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Slenger meg på her, jeg har opplevd det samme! Er bare to dager igjen til ikm nå, irriterende å ikke bare kunne ta en test og få svar med en gang! :s Kjente disse symptomene allerede for 5 dager siden, så det har vært en lang ventetid....! Tror jeg hadde veldig tidlig eggløsning denne mnd, rett etter mensen var ferdig, så det kan jo være mulig ?!? Anonymous poster hash: e7aff...3f7 Jeg rakk ikke teste etter el denne mnd, men merket d godt på kroppen rundt den 24.... Frem til den 26.. Så innimellom rundt der. Dette er iallfall ikke typisk kroppen min for mensen, for jeg får aldri plager før mensen og har kun et par dråper blod i løpet av to dager så er min runde over, og ergo ingen plager..... Jeg har hatt 4 graviditeter(2barn).. Og føler likheter, men aldri følt det så sterkt /tidlig før... Har aldri vært personen som leter etter ting å føle( Hehe har ikke tid) Men du anonym her, hvis det er 2 dager igjen til ikm så kan du jo begynne å teste . Fikk positiv 3-4 dager før på de forrige :) Anonymous poster hash: c632d...3e7 Jeg leter heller ikke etter symptomer, er egentlig ikke prøver nå, men blir glad om det er en spire der! Pleier vanligvis å ha mange dager med brun utflod etter mensen, men denne gangen gikk det rett over i blankt og seigt slim. En uke etter begynte jeg å føle meg rar, og jeg pleier heller ikke ha noen spesielle pms plager. Har vært kvalm, men samtidig veldig sulten, irritabel, oppblåst, forstoppet, følelsen av å ha for mye i magen, svimmel, mensmurring, osv. Ligner veldig på forrige svangerskap for snart 2 år siden. Jeg tenker jeg venter og ser om mensen kommer, hvis den ikke har kommet i løpet av en uke tar jeg en test Lykke til! Anonymous poster hash: e7aff...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå