Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Har noen her kjent en mann som har fått hjelp/behandling for sinnet sitt? Og hjalp det? Hva slags behandling var det? Anonymous poster hash: 47d82...cf9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Bare profesjonelt, men der har jeg vært i kontakt med mange som har fått ulike typer sinnemestringstiltak. For de av dem som oppriktig har ønsket og vært motivert for endring hos seg selv, samt anerkjent at de hadde et problem, har det gitt positiv effekt. Det har i hovedsak vært snakk om individualterapi og gruppeterapi hos enten Alternativ til Vold eller Ressurssenter for menn. Anonymous poster hash: 3a1c6...626
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Finnes det noe sånt for kvinner også? Anonymous poster hash: 678fe...ac8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Ja. Alternativ til Vold har et tilbud til kvinner også. Det finnes også muligheter for ART - Aggression Replacement Training - kurs, men det er i hovedsak laget for ungdom/unge voksne. Mange privatpraktiserende terapeuter vil også kunne gi behandling rettet mot aggresjonsmestring. Anonymous poster hash: 3a1c6...626
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Takk for svar. Blir glad for flere:) Anonymous poster hash: 47d82...cf9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har fått det selv (er kvinne). Gikk til behandling hos psykoterapeut. Det hjalp meg veldig. Anonymous poster hash: a72b7...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå