Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Fornøyde? Vi vurderer den. Ser ut som mye bil for pengene? Anonymous poster hash: 2165b...8a2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Har hatt. Flott bil, men den er knøttliten innvendig selv om den ikke ser slik ut. Ellers var jeg helt ok fornøyd. Anonymous poster hash: 8d972...642
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Super bil!! Anbefales! Vi hadde +2 7 seteren Anonymous poster hash: bb184...e0d
Linkwi Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Mammaen min har den og er veldig fornøyd. Jeg og syns den er god å kjøre og oversiktlig:) Hun har ikke den nye nye versjonen da men den som kom først:-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Den er trang og liten! Anonymous poster hash: 52f74...d15
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Mamma har den. Vær obs om du kjøper 07-10 modell med diesel, di minste motoren varmer dårlig på vinteren. Etter det ble bilene utbedret. Den er veldig god å sitte, og lettkjørt. Syns interiøret er lite gjennomført, og litt trist. Bilene er som nevnt små innvendig, passer best for familier med eldre barn. Anonymous poster hash: 877df...33c
Lessismore Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 En knallgod bil når det kommer til vedlikehold og service! Vi har hatt bilen i 5 år, den har gått 110000 km, og ingenting har vært galt med den. Den har knapt fått en dråpe olje engang. Men, som de andre sier, den er liten innvendig. Det er såvidt vi får to barneseter inn, og beltet går nesten ikke rundt babystolen. Versjonen med den minste motoren, kommer nesten ikke opp bratte bakker, og på vinterføre er den kun midt på treet. Bortsett fra det, en driftsikker bil til en relativt billig penge. Og så holder den seg godt i pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå