Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 skulle hatt mensen i dag..den er ikkje komt. har hatt mistanke om eg er gravid siden forrige helg. da tok eg 2 eggløsningtesta som blei positive. tok en test fredag og en test lørdag begge dei blei positive men etter ca 15 min.. veldig veldig svakt.. var sånn hvit stav fra billigtester. kan eg stole på de eller?? ellers har eg symptomer som. kvalm,vonde bryst,mensmurring,sur. Anonymous poster hash: 34d8e...8f2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Deg igjen ?? Anonymous poster hash: 3dcad...646
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Mensen har ikke KOMT nei.. Vent noen dager før du tar en test igjen, du. Anonymous poster hash: 091c6...6fd
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 visste den kom etter å ha lest mange av innlegga her.. men eg har ikkje demontert testen engang. eg har ikkje spurt om dette her før.. hi Anonymous poster hash: 34d8e...8f2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Skulle ikke du hatt mensen for tre, fire dager siden? På natta? Det var det du skrev da. Og igjen, ta en digital test, så får du vite med bokstaver (GRAVID/IKKE GRAVID), og slipper å tolke. Anonymous poster hash: 205fc...68e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Holy crap!! Anonymous poster hash: eedc7...9c8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Kjøp en digital test i morgen så får du sikkert svar. Anonymous poster hash: 8f7ed...6e7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 ja va tenkt og ta den siste eg har av test imårra tidlig. so kjøpe en digital etter jobb imårra hi Anonymous poster hash: 34d8e...8f2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Jeg er i hvert fall hun med vanntesten, så vi er ikke samme person. Innse det, det er flere som vil tyde tester Anonymous poster hash: 05c4c...008
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Jeg er i hvert fall hun med vanntesten, så vi er ikke samme person. Innse det, det er flere som vil tyde tester Anonymous poster hash: 05c4c...008 Så kjøp en digital en og slutt å mase. Anonymous poster hash: 76015...361
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 1. februar 2015 #11 Skrevet 1. februar 2015 MÅ dere være så slemme mot noen som bare er ivrig på å være gravid??? Det er MANGE av oss som har vært der før, hatt en svak test i hånden og lurt fælt på om man faktisk ser riktig! Og om det er samme person, samma det vel, svar på det hun spør om eller gi faen ! Herregud...
Sage90 Skrevet 1. februar 2015 #12 Skrevet 1. februar 2015 MÅ dere være så slemme mot noen som bare er ivrig på å være gravid??? Det er MANGE av oss som har vært der før, hatt en svak test i hånden og lurt fælt på om man faktisk ser riktig! Og om det er samme person, samma det vel, svar på det hun spør om eller gi faen ! Herregud... Enig i det du skriver, men samtidig er det ganske slitsomt når samme dama poster bilder omtrent daglig i over to uker der hun har demontert, helt vann på eller på en annen måte prøvd å manipulere testen til å bli positiv for så å mase her inne om hun er gravid eller ei! Dersom man sitter der med en svak test og spør om andres synspunkt er det en ting, men å spamme forumet daglig er noe annet.
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 1. februar 2015 #13 Skrevet 1. februar 2015 Jeg skjønner at det er slitsomt, men jeg forstår også at man kan bli overivrig når man ønsker å være gravid. Det er enkelte her inne som poster mye, som irriterer meg, men jeg bare åpner ikke de trådene. Også er det forskjell på å si pent at det blir litt mye og det å være direkte slem.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #14 Skrevet 1. februar 2015 eg har kun spurt en gang her på forumet. eg spørr veldig enkelt og greit om eg kan stole på en svak positiv test etter tiden?? om de er andre som har opplevd de?? hi Anonymous poster hash: 34d8e...8f2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #15 Skrevet 1. februar 2015 Tror du vi her inne er dumme HI? Isåfall kan jeg fortelle deg at fåtallet ligger på ditt nivå! Du har en helt særegen måte å skrive og ordlegge deg på. Men andre ord så er du lett å kjenne igjen. UTEN TVIL! Men, for all del! Jeg finner det ganske underholdene Anonymous poster hash: bea89...e8e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #16 Skrevet 1. februar 2015 Nei, du skal ikke stole på tester etter tiden har gått ut. Vente 3-4 dager og teste på ny om ikke mensen har kommet. Anonymous poster hash: be6fa...cc1
mamsi<3 Skrevet 1. februar 2015 #17 Skrevet 1. februar 2015 Stakkars alle som har samme dialekt som personen som har skrevet komt i sitt innlegg. Det er faktisk mange som sier det på sin dialekt.. synes det er så grusomt mange slemme folk her inne at jeg omtrent aldri har turt å spørre her inne om tkng jeg lurer på. Var inne her på barn i magen og dib for 6-8 år siden, da var det ikke slik her. Tenk litt over hvordan dere svarer andre.. å skal dere absolutt svare frekt så vær i det minste tøff nok til å ikke gjemme dere bak anonymknappen. Lykke til HI
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #18 Skrevet 1. februar 2015 eg har kun spurt en gang her på forumet. eg spørr veldig enkelt og greit om eg kan stole på en svak positiv test etter tiden?? om de er andre som har opplevd de?? hi Anonymous poster hash: 34d8e...8f2 Dette er jo dama som hadde en mann som ville hun skulle ta abort (eller "ta de bort") fordi de hadde nok med 4 unger., Uansett.. Jeg sier også komt. Så ikke heng dere sånn opp i det Anonymous poster hash: 871ff...95a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #19 Skrevet 1. februar 2015 eg har kun spurt en gang her på forumet. eg spørr veldig enkelt og greit om eg kan stole på en svak positiv test etter tiden?? om de er andre som har opplevd de?? hiAnonymous poster hash: 34d8e...8f2 Dette er jo dama som hadde en mann som ville hun skulle ta abort (eller "ta de bort") fordi de hadde nok med 4 unger., Uansett.. Jeg sier også komt. Så ikke heng dere sånn opp i detAnonymous poster hash: 871ff...95a Og hvordan vet du at det er henne?? Anonymous poster hash: bea89...e8e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #20 Skrevet 1. februar 2015 eg har kun spurt en gang her på forumet. eg spørr veldig enkelt og greit om eg kan stole på en svak positiv test etter tiden?? om de er andre som har opplevd de?? hiAnonymous poster hash: 34d8e...8f2 Dette er jo dama som hadde en mann som ville hun skulle ta abort (eller "ta de bort") fordi de hadde nok med 4 unger.,Uansett.. Jeg sier også komt. Så ikke heng dere sånn opp i detAnonymous poster hash: 871ff...95a Og hvordan vet du at det er henne?? Anonymous poster hash: bea89...e8e Skriver de i stedet for det. Flere ganger så det er ikke skrivefeil. Og ser det på resten av språket og.. Anonymous poster hash: 871ff...95a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #21 Skrevet 2. februar 2015 eg har kun spurt en gang her på forumet. eg spørr veldig enkelt og greit om eg kan stole på en svak positiv test etter tiden?? om de er andre som har opplevd de?? hiAnonymous poster hash: 34d8e...8f2 Dette er jo dama som hadde en mann som ville hun skulle ta abort (eller "ta de bort") fordi de hadde nok med 4 unger.,Uansett.. Jeg sier også komt. Så ikke heng dere sånn opp i detAnonymous poster hash: 871ff...95a Og hvordan vet du at det er henne?? Anonymous poster hash: bea89...e8e Skriver de i stedet for det. Flere ganger så det er ikke skrivefeil. Og ser det på resten av språket og..Anonymous poster hash: 871ff...95a Jøss, er du en språkekspert? Velkommen skal du være. Vi har kun 200 stykk her inne allerede, så de trenger vi flere av! Til info så er "de" og "det" muligens en av de vanligste skrivefeilene, og med tanke på at HI skriver med dialekt som mange andre her inne vil det være umulig å kunne konkludere med at dette er en særegenhet kun hun har. Du kan virkelig ikke mene at du vet hvem dette er basert på en klassisk skrivefeil som mest sannsynligvis er grunnet dialekt eller dysleksi? Finner det igrunn veldig merkelig at du kan henge deg opp i en slik liten filleting ingen av oss andre merker og med det konkluderer med hvem det måtte være. Enten er du en MEGET spesiell person ellers er du samme frøkna med 2 kontoer Anonymous poster hash: bea89...e8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå