Eeniemeenie Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 - setter alltid seg selv i offer rolle. Alltid synd på vedkommende. - har aldri evne til og se at det kanskje er vedkommende sin feil, men alle rundt har skylda. - kontrollerende. Manipulerende. - lyver til familie/ venner for og sette seg selv i et bedre lys. - redd for og være alene, aldri bodd alene/ikke vært alene etter saml
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Dårlig personlighet, egoistisk. Anonymous poster hash: e7714...b36
ærlig talt Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Liten selvinnsikt ispedd egoisme. Ut i fra hva du skriver kan jeg ikke se at det er snakk om diagnose. Folk kan være drittsekker/drittkjerringer, men like fullt være psykisk friske
Eeniemeenie Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2015 Liten selvinnsikt ispedd egoisme. Ut i fra hva du skriver kan jeg ikke se at det er snakk om diagnose. Folk kan være drittsekker/drittkjerringer, men like fullt være psykisk friske Takk for svar☺️ Man skulle tro det var en diagnose innimellom da..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Emosjonell ustabil personlighetsforsturrelse ? 😈 Anonymous poster hash: be4bc...47b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Wow, kjenner vi samme person eller? Tenkte faktisk jeg skulle spørre om akkurat det samme her inne. Det MÅ jo være noe som feiler personer som er helt ekstrem på disse punktene? Anonymous poster hash: 5e7f2...66a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Høres ut som min mor.. Hun har vel aldri fått en diagnose, men jeg er ganske sikker på at hun burde hatt det... Et meget slitsomt menneske å forholde seg til iallefall.. Anonymous poster hash: f2f2a...c75
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Psykopat? Kvinnelige psykopater er jo litt annerledes enn mennene.. Anonymous poster hash: d2519...bfc
Eeniemeenie Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2015 Psykopat? Kvinnelige psykopater er jo litt annerledes enn mennene..Anonymous poster hash: d2519...bfc Dette er en mann som jeg dessverre må forholde meg til lenge. Men klart, fins vel kvinner som også enslig.
Eeniemeenie Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2015 Psykopat? Kvinnelige psykopater er jo litt annerledes enn mennene..Anonymous poster hash: d2519...bfc Dette er en mann som jeg dessverre må forholde meg til lenge. Men klart, fins vel kvinner som også enslig. Er slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå