Gå til innhold

Smerte i nedre del av magen på venstre side.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden i forgårs ettermiddag har jeg hatt en smerte helt nederst på venstre siden av magen.

Det kjennes ut som at det er rett over eggstokken. Når jeg ligger og sitter kjenner jeg ikke noe. Men om jeg går/står så er det en sviende smerte. Og om jeg trykker på magen er det vondt. Men bare på venstre side. Kjennes ut som en blanding av menssmerter og strekksmerter.

Jeg er ikke gravid og var ferdig med mensen for 4 dager siden. Var litt løs i magen for 2 dager siden. Men har hatt normal avføring etterpå.

Hva kan dette være?

Anonymous poster hash: 7ed38...0fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betennelse i ceggstokken? Har du feber? Hvis det ikke gir seg er det nok lurt å ta en tur til lege i morgen. God bedring!

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Jeg har ikke feber. Er forkjøla, men ellers i fin form.

Smertene har blitt verre for hver dag.

Hi

Skrevet

Dytter :-)

Skrevet

Cyste på eggstokken?

Anonymous poster hash: fd8cb...1dc

Skrevet

Tusen takk for svar.

Når jeg kjenner etter kjennes det veldig ut som slike strekksmerter som man har i begynnelsen av en graviditet bare litt sterkere. Det blir vondere når jeg beveger meg. Men jeg er garantert ikke gravid.

Det er vondt når jeg trykker på venstre side, men det er enda vondere når jeg slippe trykket.

Hi

Skrevet

Sikker på at du ikke er gravid selv om du har akkurat hatt mensen?

Jeg har akkurat blitt operert for svangerskap utenfor livmor. Og jeg hadde normal mens som var noen dager forsinket. Fikk vondt i magen og blødninger etter en uke etter at mensen var over. Smertene begynte som stikk ved navlen på venstre side. Og gjorde mer og mer vondt på venstre side og under navlen. Veldig vondt å bli tatt på magen der smertene var på venstre side, i eggestokkområdet. Så kom "mensblødninger". Fikk løs mage da blødningene begynte. Hadde ikke feber.

Jeg kom meg til legen, han sendte meg rett til vakthavende gynekolog på sjukehuset. Viste seg at jeg var veldig tidlig gravid. Og var det utenfor livmor. Endte med kikkhullsoperasjon hvor de fjernet egget som satt fast i egglederen. Og den eggelederen ble også fjernet.

Kom deg til legen. Og skulle det bli værre i natt så ring legevakt. God bedring!

Anonymous poster hash: 90740...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...