Gå til innhold

Hvordan lader dere opp batteriene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg tatt det rolig og tenkte igrunn jeg skulle lade "batteriene" før ny arbeidsuke..

 

Kjenner jeg er sliten til tross for at jeg har slappet av (tror jeg) og er overhode ikke klar for ny uke.. Denne følelsen har jeg også etter endt ferie. Regner med at det er ganske vanlig egentlig..

 

Men, det jeg lurer på er, hva gjør dere for å slappe av, koble ut og lade opp til ny arbeidsuke? Føler dere dere klare for å dra på jobb?

 

(Har jobb jeg trives med så det er sagt)

 

Anonymous poster hash: 7c87e...649

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør lystbetonte ting, er ute på tur med barna og prøver å sove så mye som mulig. Prøver også å ikke se på klokken og la meg stresse av denne ;)

 

Anonymous poster hash: 6492e...771

Skrevet

Jeg tror ikke man nødvendigvis lader batteriene med å slappe av. I dag har jeg rettet 15 "stiler", vært på ski noen timer med ungene, laget middag og ryddet litt hus. Perfekt avslutning på uka :)

 

Gleder meg til å få mannen hjem, som har vært borte nesten en måned, da jeg har ekstra mye å gjøre på jobb for tiden :)



Anonymous poster hash: 6d92b...cc4
Skrevet

Jeg leser, å forsvinne inn i handlingen i en bok er ren lykke for meg, da skrur jeg av resten av verden.

 

Anonymous poster hash: 0692d...474

Skrevet

Jeg har ti ting som "lader" meg.

Leser bok - går rett inn i en annen verden😉

Reiser på hytten😉 vi har ikke strøm og innlagt vann, brukervennlighet klokke, bare koser oss

 

Anonymous poster hash: dc27d...b91

Skrevet

Her er mine beste tips for å lade batteriene:

- Tilbringer tid med familie og venner.

- Ha så mye sex som mulig!

- Dra på "kjærestetur" uten barn en helg.

- Jeg drar regelmessig bort alene i.f.m. studier, bor på hotell og koser meg.

- Driver eget firma. Jobber en kveld i uken. Dette er utrolig givende!

- Tar varme bad.

- Hører på lydbok på vei til jobb.

- Hvis anledningen byr seg: sove!

- Kjæresten og jeg spiser middag alene minst to ganger i uken.

- Koser med katten.

Skrevet

Trening, gjerne joggetur eller skitur. Da blir jeg skikkelig svett, tankene flyter og jeg får ut evt gruff. :) 

Drar på jentetur

Setter meg i kjellerstua alene med en bok, et blad, et glass vin etc.

 

Skal ta meg en tur i lysløpa nå

Skrevet

Lese en god bok

Høre på lydbok

spille piano

gå på ski

sove

ha sex

være med barna

være med søstrene mine

være med venneinnene mine

gå i teateret

gå på konsert

rydde i områder som har vært forsømt lenge

Skrevet

Ski, yoga og barnelatter :)

 

Anonymous poster hash: 86ac0...0e9

Skrevet

Trener

 

Anonymous poster hash: 0ff17...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...