Gå til innhold

Hvis to av kollegaene dine har et forhold til hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og de begge er gift. Hva gjør du? Er det greit å late som ingenting eller burde ektefellene tipses?

Anonymous poster hash: 1670f...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting, det er dem sin sak..

Anonymous poster hash: 7bc4c...048

Skrevet

Jeg har flere kolleger som har et forhold, og som er gift eller samboere. Har ikke noe problem med det, jeg. De er jo gifte eller samboende med hverandre. 😝

Anonymous poster hash: 2e34b...297

Skrevet

Jeg opplevde det for en tid tilbake. To kollegaer hadde hatt et forhold, men ingen på jobb visste noe om det, helt til bobla sprakk. Det ble et helsikens leven, for å si det mildt. Sinte ektefeller, som trodde vi på jobben hadde visst om det lenge. Og som  beskyldte oss for både det ene og det andre.

Anonymous poster hash: 8cfc2...d15
Skrevet

Dette er ikke din sak. Holdt stillt.

Anonymous poster hash: cff44...6f8
Skrevet

Ektefellene burde tipses hvis de ikke sier noe selv. Så enkelt :)

Anonymous poster hash: 9ccd9...b0e

Skrevet

Jeg opplevde det en gang. Vi som forsto hva som foregikk holdt kjeft, men hintet til de to at vi visste.

Det gikk som det måtte, hun ble skilt og han byttet jobb, men er fremdeles gift.

Anonymous poster hash: 4d0d5...d96

Skrevet

Jeg har altfor stor sympati for den bedratte parten så jeg ville nok prøvd å tipse de berørte prate, helst indirekte om jeg ikke kjente dem.

Med det sagt så må man utvise skjønn i alle tilfeller..

Jeg ville ha visst det om min mann var utro, jeg ville hatt valget til å velge hva jeg vil gjøre med livet mitt...

Anonymous poster hash: 4cd78...860

Skrevet

Det holder jeg meg langt unna! Har observert både ONS og langvarige forhold uten at jeg har brydd meg med det.

Skrevet

Så lenge jeg holdes helt utenfor på alle måter så bryr det meg ikke hvem som koser seg med hvem.

Skrevet

Som sagt i din forrige tråd; det er ikke din sak. La mannens kolleger være.

Anonymous poster hash: 16736...a40
Skrevet

Ikke noe å blande seg opp i.

Du vet heller ikke noe om ektefellene eventuelt har en avtale seg i mellom.

Anonymous poster hash: 1e79d...d27
Skrevet

Hadde garnert sagt det fra til de som de er gift med, tenkt så sviktet de føler seg hvis de aldri finner det ut,men tar de på fersken for eksempel, NEI ÆRLIGHET foran, og ja det er ditt ansvar og si fra, synes det er fælt at så mange mener det er feil

Anonymous poster hash: eab18...521
Skrevet

Jeg hadde sagt fra til ledelsen, faktisk. Ikke for å sladre, men fordi de som er utro ofte er helt oppslukt av hverandre, foregår utroskap i arbeidstiden så kan dette også være forstyrrende for andre, at disse to ikke gjør jobben sin siden de bare tenker på sex med hverandre hele arbeidsdagen osv. Hadde også sagt fra til ektefeller/samboere, det er UTROLIG vondt å bli ført bak lyset.

Anonymous poster hash: add71...815
Skrevet

Jeg har tipset. Nekter å være vitne til at andre blir bedratt og ydmyket. Folk kan ikke forvete at andre vil beskytte deres hemmeligheter. Jeg har null taushetsplikt.

Anonymous poster hash: 07689...124
Skrevet

Jeg har tipset. Nekter å være vitne til at andre blir bedratt og ydmyket. Folk kan ikke forvete at andre vil beskytte deres hemmeligheter. Jeg har null taushetsplikt.

I tillegg er det jo slik at hvis kollegaene vet at de to har et forhold, så har disse oppført seg slik i arbeidstiden at det kom frem. Flørtet med hverandre, fortalte om forholdet sitt osv. Det er ikke noe som skal forekomme på en arbeidsplass, man går på jobb for å jobbe, ikke ha sex.

Skrevet

I tillegg er det jo slik at hvis kollegaene vet at de to har et forhold, så har disse oppført seg slik i arbeidstiden at det kom frem. Flørtet med hverandre, fortalte om forholdet sitt osv. Det er ikke noe som skal forekomme på en arbeidsplass, man går på jobb for å jobbe, ikke ha sex.

Så vidt jeg vet hadde de ikke sex i arbeidstiden, men når de ikke gjør noe for å skjule at de deler rom på konferanse og dessuten blir borte en halvtime på julebord for så å tumle ut av bøttekottet (ikke tull!) med pulesveis og røde kinn, så har de valgt å vise det for kollegene sine. Mulig jeg burde blitt rørt av tilliten deres, men jeg ble bare forbannet. Jeg kjente kona til mannen (ikke godt, men snakket ofte med henne når barna våre trente sammen), og de hadde ingen rett til å sette meg i den situasjonen ovenfor henne. Sendte henne en anonym epost, og sendte den samme til mannen til dama. 

Skrevet

Så vidt jeg vet hadde de ikke sex i arbeidstiden, men når de ikke gjør noe for å skjule at de deler rom på konferanse og dessuten blir borte en halvtime på julebord for så å tumle ut av bøttekottet (ikke tull!) med pulesveis og røde kinn, så har de valgt å vise det for kollegene sine. Mulig jeg burde blitt rørt av tilliten deres, men jeg ble bare forbannet. Jeg kjente kona til mannen (ikke godt, men snakket ofte med henne når barna våre trente sammen), og de hadde ingen rett til å sette meg i den situasjonen ovenfor henne. Sendte henne en anonym epost, og sendte den samme til mannen til dama. 

Men julebord er jo på en måte arbeidstid... Og når de i tillegg har barn er det direkte harry og uansvarlig å "flashe" utroskapen sin for alle. Bra at du sa fra, så kan disse bedratte ektefeller velge selv om de vil tilgi eller finne noen som ikke er så jævla respektløs overfor dem og barna.

Skrevet

Men julebord er jo på en måte arbeidstid... Og når de i tillegg har barn er det direkte harry og uansvarlig å "flashe" utroskapen sin for alle. Bra at du sa fra, så kan disse bedratte ektefeller velge selv om de vil tilgi eller finne noen som ikke er så jævla respektløs overfor dem og barna.

Ingen av dem tilga, for begge er skilt nå. Og ikke er de et par lenger, heller. Regner med at de angrer på at de ofret familiene sine for noen knull på hotellrom og i bøttekott. Må si jeg har null sympati med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...