3døtre1sønn Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Er d noen som har lærebøker el.l. i Amadeus??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Tror du får de på AMA kurs. Amadesus er så utrolig utdatert og tunhvint at det er utrolig at det fortsatt brukes. Skal du begynne på reisebyrå? Anonymous poster hash: 6a1b2...2ae
3døtre1sønn Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2015 Håper på d ja! Ingen slike kurs i mils omkrets...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Da burde bedriften sende deg på kurs! Det er ufattelig mye å sette seg inn i. Jeg var en uke i Oslo kun for å lære manuell prising i systemet. Det er et supert system men utrolig mye å kunne av koder. Anonymous poster hash: cc9a3...8c4
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Nå til dags er det mange reisebyråer som har laget sin egen versjon av Amadeus og det er mye enklere enn den originale versjonen (der er det mange ulogiske koder). Vet dessverre ikke hvem som tilbyr kurs i dette, men er kjapt googlesøk sier at Kursguiden og Treider kan gi svar på dette 😊 Anonymous poster hash: a49a9...5f1
3døtre1sønn Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2015 Da burde bedriften sende deg på kurs! Det er ufattelig mye å sette seg inn i. Jeg var en uke i Oslo kun for å lære manuell prising i systemet. Det er et supert system men utrolig mye å kunne av koder. Anonymous poster hash: cc9a3...8c4 Får selvfølgelig kurs, men har lyst til å kunne litt FØR jeg begynner! Hater å være "helt grønn"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå