Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?


Anbefalte innlegg

Skrevet

FINN-kode: 53209062

 

Anonymous poster hash: 04ff6...51b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må linke hvis folk skal gidde tror jeg ;)

 

Anonymous poster hash: 68aad...0ec

Skrevet

Fint hus, men ville ikke bodd i Holmestrand med mindre jeg var derifra

 

Anonymous poster hash: f5183...278

Skrevet

Helt greit. Ser ikke ut som det var eget vaskerom? Det er viktig syns jeg. Kjøkkenet var ikke helt min stil men vet det er mange som syns den stilen er fin. Liker å bo mer spredt fra naboer. Men alt i alt var det et greit hus syns jeg.

 

Anonymous poster hash: 7e08b...1d2

Skrevet

Kjempefint. Liker at hagen er lettstelt, praktisk planløsning. Og utrolig fin innredning, så tror folk kan se for seg å bo der. Kan ikke uttale meg om prisen, siden jeg ikke er kjent med priser i området.



Anonymous poster hash: 6e09f...9a1
Skrevet

Helt greit vanlig hus det der. Fresht og fint inne. Holmestrand er jo også et veldig fint sted. Men det hadde blitt for lite for min del.

Skrevet

😊

 

Anonymous poster hash: 04ff6...51b

Skrevet

Ser det er gran gulv fra byggeår,hadde lagt nytt.ellers helt nydelig hus.

 

Anonymous poster hash: 6a583...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...