Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Hei! Skriver litt om min situasjon her, har gått igjennom en del i det siste... Jeg er den personen som bryr seg mye om hvordan jeg ser ut, å se bra ut utenpå er viktig for meg.. Det refklekterer hvordan jeg er som person.. Nå de siste ukene har jeg endret meg drastisk, er plaget med å være trøtt konstant, har ikke energi til å ta på meg sminke som jeg gjør hver morgen. Når jeg først prøver å se bra ut føler jeg meg like j#vlig.. Har gått opp i vekt. Vil bare sove og gjør det viktigste som må bli gjort. Lager middag, henter ungene fra skolen og bhg. Utenom det bryr jeg meg ikke noe særlig, vil ikke møte noen, ta meg en kaffi på kafe er ikke så koselig lengre.. Håper inderlig jeg ikke er deprimert men bare utslitt? Noen som har det sånn? Anonymous poster hash: a0ad4...f61
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Vitaminmangel? Lavt stoffskifte? Jeg ville tatt meg en tur til legen og bedt om utvidede blodprøver.. Anonymous poster hash: 8ca24...92d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå