Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Har ei jente på 2,5 år som har hår til litt lengre enn skuldrene. Håret er fint, ikke spesielt tykt, og nå som det er så kaldt ute har det begynt å være elektrisk hele tiden. Tar det oftest i en hale/flette grunnet dette, men hårståene fyker til værs i løpet av dagen likevel. Er hun for liten til en god hårkur i håret sitt? Har en god for tørt hår som jeg kjøpte hos frisør til mitt eget hår. Frister å bruke den på hennes også, men er redd slike kurer ikke er bra for så små barn? Noen som vet? Anonymous poster hash: 78c04...2ab
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Det går helt fint Anonymous poster hash: b00ff...80c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Jeg gjør det med mine jenter på 2,5, men lar den bare virke ca 1 minutt. 😊 Anonymous poster hash: 2a67d...98d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har brukt det på to av mine gutter siden de var et par år. De har veldig tykt, krøllete hår. Anonymous poster hash: c5939...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå