Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Hva gjør man når man gang på gang sliter med en som tydeligvis kun er ute etter og skape drama og kvalme? Har et barn sammen på seks år og har bodd fra hverandre i 4,5. Jeg har det daglige ansvaret for barnet. Bare i høst var vi innom Fvk 4-5 ganger. Har innimellom blokkert han på Facebook da han kun tar opp usaklige ting om vi er uenige, han tar opp ting som overhodet ikke dreier seg om barnet. Hva om jeg trenger pass eller vil legge til mitt etternavn på barnet og han nekter, hva kan jeg gjøre da? Jeg er så lei, og skulle ønske jeg ikke må samarbeide med en premietosk i så mange år til. Jeg og barnet har det så bra sammen, men han et virkelig en verkebyll i livet mitt. Nekter han overhodet ikke samvær eller noe og idag linket han meg en svada artikkel om mødre som ødelegger for fedre. Anonymous poster hash: ec5bb...01d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Pass får du uansett. Start prosessen tidlig, og nekter han skrive under får du hjelp hos politiet. De vil sende han brev og dukke han ikke opp, og der ikke er noen grunn til at du skal reise og ikke komme tilbake innvilges pass. Å legge til/ endre navn kan du ikke gjøre men barne takk gjøre det selv ved fylte 18 år. Strengt tatt er jo ikke dette noe som he så mye å du i hverdagen. Dere var jo en gang enige om navn;-) Ellers vil jeg råde til å kutte kontakten helt på fb. Mottar du linker andre steder så overse dem. Be om at han bare kontakte deg for ting som er relevante i forhold til barnet. Anonymous poster hash: 4ceee...b34
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Takk for svar, skal søke pass tidlig. Det med etternavnet får bare være. Både jeg og min kjæreste bare rister på hodet av fyren! Har slettet han som venn, men han tar fortsatt kontakt. Jeg la hans eks til som venn på Facebook da de har et barn sammen (som mitt barn ikke har kontakt med per dd) for at hun skal få se bilder av søsteren sin. Dette gjorde han sint, siden jeg ikke engang vil være venn med han på Facebook. Jeg har sagt at jeg ikke svarer han på ting som ikke dreier seg om barnet, men det stopper ikke han. Han har to ekser som han er uenige med og har ikke innsikt nok til å se at det kanskje kam være hans feil. Lei! Anonymous poster hash: ec5bb...01d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 er vel ikke sikkert du er så lett heller tenker jeg Anonymous poster hash: f1af8...715
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå