Gå til innhold

Får barnet mitt for lite nærhet?🌸

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet er tre uker gammelt. Pga medisiner jeg tar kan jeg ikke amme barnet. Ettersom vi ikke ammer føler jeg at barnet mitt mister den nærheten til mor som andre barn får. Barnet får flaske og virker like avhengig av far som meg. Jeg prøver derfor å kose litt ekstra ved stellebordet eller da han ligger i sofaen ol. Vi samsover så jeg ligger gjerne å stryker og kysser han når vi skal sove. Går forøverig også bort til han endel i løpet av dagen å bare koser på han. Han sovner sjelden på brystet mitt, sovner best når vi bare legger han ned. Innimellom da han skriker vil han bare bli tullet inn i dyna og at jeg går litt med han til han sovner, gjerne bare ett par minutter.

Jeg er førstegangs å bekymrer meg for om det er for lite nærhet?! Aner ikke hva som er vanlig. Han ligger jo mye alene å sover.

Anonymous poster hash: c2085...252

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er helt sikkert en flott mamma!

Mange barn er varme, og sover best når de får ligge i fred :)

Om du hadde oversett barnet og kun gitt nødvendig stell, for så å legge barnet for seg selv, hadde vært noe annet.

Men du sier jo at du stadig koser og klemmer på din lille baby og det at han trives hos pappa er jo bare bra!

Det er veldig mange flaskebarn, og de får sine behov dekket , de som alle andre. :)

Skrevet

Jeg ammet ikke og samsovet ikke.

Likevel er jeg ikke i tvil om at barnet mitt fikk mere nok kos av meg.

Skrevet

Det er helt normalt at de ligger alene når de sover. Jeg synes det høres ut som han får akkurat nok nærhet :) Det pleier da heller ikke å være noe problem blant førstegangs å gi barna for lite nærhet og oppmerksomhet, da er vel heller problemet at barna kan bli overstimulert av ivrige foreldre ;)

Anonymous poster hash: 984fd...9c7
Skrevet

HYSTERISK ER DU

Anonymous poster hash: 1ba9f...d1f
Skrevet

Barnet får nok nærhet, slapp av :-)

Anonymous poster hash: 9cbc6...010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...