Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Vi har en stor stue, og selv med et tv på ca 50 tommer, blir veggen (ca 5 m lang) veldig tom og "naken". Vi har bare tv hengende der foreløpig og en tv-benk stående under. Jeg synes det er stressende å ha bilder ved siden av tv, altså det blir distraherende og passer liksom ikke, men noe må vi jo ha der. Jeg har lurt på en form for lysestake/telysestake-dings som vi kan ha to av, en på hver side av tv. Og kanskje en form for krukker el med noen lange litt fargerike strå eller noe sånt under? Inntil tv-benken. Hva tror dere? Og er det noen som i så fall har noen tips/lenker til noe av det jeg nevner? Jeg vet ikke en gang hvor jeg skal begynne å lete... Anonymous poster hash: 99e91...6a1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Enig med deg at det er stressende og distraherende å henge bilder ved tv'n. Hva med en hylle over den, som er like lang som tv-benken? Ellers kan du ha flere store grønnplanter samlet. Anonymous poster hash: 77749...f47
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Enig med deg at det er stressende og distraherende å henge bilder ved tv'n. Hva med en hylle over den, som er like lang som tv-benken? Ellers kan du ha flere store grønnplanter samlet. Anonymous poster hash: 77749...f47 Tv henger på veggen, og relativt høyt oppe, så noe over tv blir vanskelig. Det må være noe på hver side av det (er vel ca 1,5 meter med tom vegg på hver side av tv). Jeg er utrolig dårlig med planter og nips, ellers er ideen om hyller veldig god, vi har vært inne på den tanken vi også HI Anonymous poster hash: 99e91...6a1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Håper du takker meg nå 😆. Her er den perfekte siden til deg for inspirasjon http://norskeinteriorblogger.no/2013/01/18/utfordring-vis-oss-din-tv/ Anonymous poster hash: fcb3a...8d7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Håper du takker meg nå . Her er den perfekte siden til deg for inspirasjon http://norskeinteriorblogger.no/2013/01/18/utfordring-vis-oss-din-tv/ Anonymous poster hash: fcb3a...8d7 Helt klart! Tusen, tusen takk Det med et lite skap/mini-sjenk har jeg ikke tenkt på, men det var lurt! Da kan jeg jo ha noe oppå. HI Anonymous poster hash: 99e91...6a1
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Enig med deg at det er stressende og distraherende å henge bilder ved tv'n. Hva med en hylle over den, som er like lang som tv-benken? Ellers kan du ha flere store grønnplanter samlet. Anonymous poster hash: 77749...f47 Tv henger på veggen, og relativt høyt oppe, så noe over tv blir vanskelig. Det må være noe på hver side av det (er vel ca 1,5 meter med tom vegg på hver side av tv). Jeg er utrolig dårlig med planter og nips, ellers er ideen om hyller veldig god, vi har vært inne på den tanken vi også HI Anonymous poster hash: 99e91...6a1 Liker heller ikke så mye nips, så har en svevehylle over tv'n. Vår henger også på veggen. Men viktig at hyllen er minst like lang som tv-benken. Kjøp gjerne et fargerikt skap å ha under, og ha gjerne litt lengde på den. Da kan du pynte med en stilig lampe eller blomst på ene siden. Anonymous poster hash: 77749...f47
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Jeg ville ikke hatt noe som helst på veggen. Hvilken stil har du i resten av huset? Anonymous poster hash: c9156...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå