Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Ungen er straks 4. Har falt for trailer av paddington, og kunne tenke oss å se den. Men lite vits å dra hvis vi blir stoppet i døren. Noen som vet om det er lov å dra på 7 årsgrense med 4 åring? Finner ingenting på kinoens nettside. Anonymous poster hash: 5e898...4c4
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Nei, det er vel kanskje ikke såå ille. Noen her med små som har sett filmen da? Anonymous poster hash: 5e898...4c4
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Se lignende diskusjon i går: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144196434-kommer-småen-på-3-år-inn-på-7-års-aldersgrense/ Og regler om aldersgrense på http://www.filmweb.no/filmnytt/article879250.ece Anonymous poster hash: 2c863...d5c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Det går helt fint. Bare si at h*n er fylt 4 år, de sjekker nok ikke uansett. Jeg har hatt med barn på 3,5 på 7 års aldersgrense og ingen har stoppet oss noen gang. Anonymous poster hash: 84d36...250
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Jeg var med min på nesten fire. Ingen sa noe på det. Vi har vært på sjuårsgrense siden han fylte tre. Men når det er sagt, så må jeg si traileren til paddington var veldig misvisende. Det var mange skumle og triste scener. Angrer på at vi gikk. Det er ei uke siden, og han snakker enda om hun damen som skøyt paddington så han ble død (bedøvet). Og han lurer på om hun døde da hun ble dyttet ned fra taket. Han pleier ikke være sart, så dette overrasker meg. Anonymous poster hash: 0f47e...548
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Huff, ja takk for svar. Jeg gikk inn å leste på den forrige tråden også, og ser at jeg ikke skal ta med min på den filmen. Anonymous poster hash: 5e898...4c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå