Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 http://www.tv2.no/2015/02/01/nyheter/6517864 Tenk så redd og forvirret hun har vært! Anonymous poster hash: b8bf0...20a
Gjest Julia1984 Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Hvem er det som går fra barn når de sover? Selv til nabo på besøk? Hvertfall ikke ansvarlige foreldre.
Chl85 Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Er vel ikke vanlig å forlate ungene for å dra på kaffeslabras om kvelden vel???! Må jo være ei skrulle av ei mor som gjør sånt. Hva med brann?!! Og selvfølgelig var ungen redd... Hadde ikke blitt mindre redd jeg, hvis jeg hadde våkna midt på natta og gubben ikke var i huset.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Bra at politiet varslet barnevernet, så denne moren blir ettergått litt. Anonymous poster hash: 0b122...e00
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Normale folk går ikke fra ungen sin på den måten. Ser BV er koblet inn der og det er jaggu bra. Anonymous poster hash: 1459f...e23
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Er det mulig?! Stakkars liten! Takk Gud for at barnevernet er koblet inn. Anonymous poster hash: b8bf0...20a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Hvis politiet har stått utenfor huset og ventet 1 time uten at mora fikk det med seg var det vel ikke akkurat nærmeste nabo hun besøkte...? Anonymous poster hash: acc2d...830
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Man forlater virkelig ikke barn alene. Har sett her inne at flere av brukerne her gjør det like vel og prøver å forsvare det de gjør. Anonymous poster hash: e5793...f43
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Mora til venninnen av datteren min pleier å gå fra henne når hun sover for å ri hesten sin 😐 de er 7 år... Anonymous poster hash: 79e61...ab8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #11 Skrevet 1. februar 2015 Jeg hadde heller aldri forlatt mitt sovende barn, men jeg MÅ bare si... Selv er jeg født tidlig på 80 tallet. Er fra en liten bygd. Vi (vennegjengen) satt nylig å pratet om hva som var normalt da vi var små. Dette var en av tingene. Navobesøk mens barna sov, kom hjem til tomt hus for å starte på middagen selv (jeg snakker koking av poteter osv), barnevognene sto linet opp utfor matbutikken, vi hang mellom framsetene i bilen - mens bilen kjørte osv. Rart hvordan tidene forandrer seg i grunnen. Anonymous poster hash: bd444...18a
skinnfilla Skrevet 1. februar 2015 #12 Skrevet 1. februar 2015 Det er jo helt vanvittig å gå fra ungene når de sover! Hva i himlens navn er viktigere enn trygghet for barna? En kaffe hos naboen? Det bør man jammen klare å få til på dagtid og ikke etter at ungene sover. Vet jo aldri hva som kan skje, må ha vært helt forferdelig for jenta og ikke finne mamma på natta. Enkelte får jeg lyst til å filleriste, altså.
skinnfilla Skrevet 1. februar 2015 #13 Skrevet 1. februar 2015 Jeg hadde heller aldri forlatt mitt sovende barn, men jeg MÅ bare si... Selv er jeg født tidlig på 80 tallet. Er fra en liten bygd. Vi (vennegjengen) satt nylig å pratet om hva som var normalt da vi var små. Dette var en av tingene. Navobesøk mens barna sov, kom hjem til tomt hus for å starte på middagen selv (jeg snakker koking av poteter osv), barnevognene sto linet opp utfor matbutikken, vi hang mellom framsetene i bilen - mens bilen kjørte osv. Rart hvordan tidene forandrer seg i grunnen. Anonymous poster hash: bd444...18a Men dere var vel kanskje klar over at det var vanlig å stikke til naboen?Det visste tydeligvis ikke denne lille jenta....
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #14 Skrevet 1. februar 2015 Hvem er det som går fra barn når de sover? Selv til nabo på besøk? Hvertfall ikke ansvarlige foreldre. Det har vært utallige tråder her inne der man blir beskyldt som fullstendig gal fordi man tar opp at det faktisk kan begynne brenne i hus når barn er alene. Da krisemaksimering man. Var ingen som svarte det nå nei! Anonymous poster hash: 31829...f00
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #15 Skrevet 1. februar 2015 Jeg går gjerne en tur ned til naboen, ett hus imellom oss. Men vi har babycall, og jeg er like kjapt hjemme som om jeg skulle sitte i stua, og så høre henne. Det denne mora gjorde er jo noe helt annet. Sykt faktisk. Om jeg på død og liv måtte ut , hadde jeg avtalt med ungen i forveien. Men da er det ikke snakk om kaffebesøk, heller en tur for å hente noe f.eks. Anonymous poster hash: 91d02...b57
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 1. februar 2015 #16 Skrevet 1. februar 2015 Hadde aldri forlatt barnet mitt for å dra ut
BareMas Skrevet 1. februar 2015 #17 Skrevet 1. februar 2015 Jeg hadde heller aldri forlatt mitt sovende barn, men jeg MÅ bare si... Selv er jeg født tidlig på 80 tallet. Er fra en liten bygd. Vi (vennegjengen) satt nylig å pratet om hva som var normalt da vi var små. Dette var en av tingene. Navobesøk mens barna sov, kom hjem til tomt hus for å starte på middagen selv (jeg snakker koking av poteter osv), barnevognene sto linet opp utfor matbutikken, vi hang mellom framsetene i bilen - mens bilen kjørte osv. Rart hvordan tidene forandrer seg i grunnen. Anonymous poster hash: bd444...18a Men dere var vel kanskje klar over at det var vanlig å stikke til naboen?Det visste tydeligvis ikke denne lille jenta.... Det er vel akkurat det som skiller denne saken fra det våre foreldre gjorde på 80-90-tallet. Om jeg kom hjem til tomt hus, eller våknet som 7-8åring til tomt hus, visste jeg nøyaktig hvor jeg skulle gå for å finne mamma, det gjorde ikke denne 7-åringen.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #18 Skrevet 1. februar 2015 Veldig vond lesning, og må ha vært grusomt for jenta! Men jeg mener også det er et ekstremtilfelle. Kan ikke sammenlignes med det som har vært argumentert med her før, å sitte ute på (nærmeste) naboens terrasse eller i hagen med babycall etter at barnet har sovnet, eller de som går i fjøs og lignende. Da har man hjemmet under oppsikt og kontakt med barnerommet, og er sekunder unna hvis det skulle være noe. Tror det er ganske jevn enighet om at det denne moren gjorde er å gå langt over streken. Hun var borte i timesvis uten kommunikasjon med hjemmet og sovende barn. Anonymous poster hash: 521d8...312
☆☆☆ Skrevet 1. februar 2015 #19 Skrevet 1. februar 2015 Jeg hadde heller aldri forlatt mitt sovende barn, men jeg MÅ bare si... Selv er jeg født tidlig på 80 tallet. Er fra en liten bygd. Vi (vennegjengen) satt nylig å pratet om hva som var normalt da vi var små. Dette var en av tingene. Navobesøk mens barna sov, kom hjem til tomt hus for å starte på middagen selv (jeg snakker koking av poteter osv), barnevognene sto linet opp utfor matbutikken, vi hang mellom framsetene i bilen - mens bilen kjørte osv. Rart hvordan tidene forandrer seg i grunnen. Anonymous poster hash: bd444...18a Men dere var vel kanskje klar over at det var vanlig å stikke til naboen?Det visste tydeligvis ikke denne lille jenta.... Det er vel akkurat det som skiller denne saken fra det våre foreldre gjorde på 80-90-tallet. Om jeg kom hjem til tomt hus, eller våknet som 7-8åring til tomt hus, visste jeg nøyaktig hvor jeg skulle gå for å finne mamma, det gjorde ikke denne 7-åringen.Eg kan også hugse at vi var aleine kortare og lengre stunder som barn, men aldri når vi sov og aldri utan å vite kor mamma og pappa var og evt hvilken nabo vi skulle kontakte ved behov.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #20 Skrevet 1. februar 2015 Flere ting som skurrer litt her.... At moren er uansvarlig? Ingen tvil!! Men 7åring i shorts midtvinters?? 4åringen min vet at da kler man på seg... Dette er en 1./2.-klassing! Skjønner at ungen har vært livredd, men så store unger har da lært seg å bruke tlf..?.. Kan hende BV burde vært tilkalt før... Jeg bor i Fosnavåg, og d er et bittelite sted. Tar 5 minutter å gå rundt hele sentrum! Anonymous poster hash: a8e8c...308
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #21 Skrevet 1. februar 2015 Flere ting som skurrer litt her.... At moren er uansvarlig? Ingen tvil!! Men 7åring i shorts midtvinters?? 4åringen min vet at da kler man på seg... Dette er en 1./2.-klassing! Skjønner at ungen har vært livredd, men så store unger har da lært seg å bruke tlf..?.. Kan hende BV burde vært tilkalt før... Jeg bor i Fosnavåg, og d er et bittelite sted. Tar 5 minutter å gå rundt hele sentrum! Anonymous poster hash: a8e8c...308 Tror også det er noe mer med denne saken enn "kun" at mor tok seg en tur ut! Mer som skurrer Anonymous poster hash: df1b5...91a
Meg og alle gutta Skrevet 1. februar 2015 #22 Skrevet 1. februar 2015 Skummelt.. spesielt mtp brann. Leste akkurat om de to fedrene som bare stod utenfor huset å tok en røyk da huset begynte å brenne og 4 barn brant inne inkl den ene pappaen som prøvde desperat å redde de ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå