Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Skal gulrotkake oppbevares i kjøleskap? Skal ha glasur med kremost i. Anonymous poster hash: 658ba...6ae
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Ja, holder lenge i kjøleskap. Kan også fryses med glasur. Anonymous poster hash: 6e1a3...da8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Holder seg kjempefint i fryseren også. Den blir ikke stivfrossen og er like fin når du tar den opp. Anonymous poster hash: a0fc9...3f8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Tusen takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 658ba...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå