Gå til innhold

Vil ned minst 4 kg. Andre som blir med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg gjøre noe altså....har gått opp fra 58 til 64 kg på kort tid. Så nå må jeg få fart på treningen igjen å slutte å proppe i meg snop og dritt mat. Er 170 høy, og trivest best rundt 58 kg. Men i første omgang er jeg fornøyd om jeg går ned til 60 :) Andre som skal ned i vekt? Tenkte vi kunne joine hverandre, skrive hvordan det går, vektnedgang pr uke osv.

Anonymous poster hash: ccb37...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kuttet ut brus, juice, godis og snacks 5/1 bortsett fra litt utskeielser lørdag kveld. Har så langt gått ned 4,5 kilo i januar men har fortsatt 10-15 kilo jeg skal kvitte meg med så bare å fortsette skjerpingen. Har ennå ikke startet opp m trening så har litt å gå på der. Er en tråd på Helse-slanking som heter "Sommerkroppen2015" hvor vi deler erfaringer, tips og utvikling!

Anonymous poster hash: 40c33...99a

Skrevet

Vil ikke tro du kommer til å få noe særlig respons på dette innlegget. Oppsøk en lege med dine problemer angående hvordan du tenker om egen kropp.

Innlegget ditt er et hån mot de som slanker seg.

Anonymous poster hash: 89018...c58

Skrevet

Jeg skal ned 4 kg så fort som mulig. Veier nå 68kg og er 175 høy. Vil ned til 64.

Skal prøve brudekjole om 4 dager 😨 og gifte meg om 8 mnd 😉

Skrevet

Vil ikke tro du kommer til å få noe særlig respons på dette innlegget. Oppsøk en lege med dine problemer angående hvordan du tenker om egen kropp.

Regner med at du er feit og stygg.

Stor kropp og stygg i munnen!

Synd trist leit for deg!

Dette er reelt for mange av oss. Og hadde du tenkt deg litt om når vekta begynte å krype oppover slik som TS så hadde du ikke vært feit i dag.

Anonymous poster hash: da198...fad

Skrevet

Vi har da like mye rett å slanke oss vi som bare har et par kilo til overs?!

Alle vil vel ned til idealvekten sin.

Jeg er 168 og 59 kg. Min kropp ser både best og sunnest ut ved 56 kg, så jeg skal bare ned 2-3 kg.

Feite/overvektige har ikke enerett på slanking!

Anonymous poster hash: ebeb7...4af

Skrevet

Hahaha, er dette hån mot de som skanker seg??? Alvorlig talt, hva er i veien med deg da? Må man være 20 kg overvektig før man begynner å slanke seg? Jeg vil heller starte med noen tiltak nå, før jeg går opp enda mer. Skal se på den siden som heter Helse - slanking. Takk for tipset 😊. TS

Anonymous poster hash: ccb37...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...