Gå til innhold

Hva skjer med syklusen min? Advarsel:ekle detaljer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mensen for 2,5uker siden. Mindre blødning enn normalt, men like lang varighet. Den var da 14.dager forsinket og jeg hadde tatt to tester som viste negativt. På tirsdag fikk jeg igjen mensen. Altså bare to uker etter forrige.

Jeg blør nå store mengder og må bytte både gjennomtrukket bind og tampax annen hver time. På dag 2 hadde jeg veldig vondt og kramper i magen/underlivet hele dagen. Plutselig ga det seg og ved neste dotur kjentes det ut som tampaxen var på vei ut, så jeg trykket forsiktig for å slippe å ta i den. Det poppet ut en stor, blodig klyse. Dette skjedde tre ganger og det var mye koagulert blod. Det er vanskelig å måle mengde siden alt gikk i do, men det så ut som en god håndfull og litt til.

Kan det være en SA jeg går igjennom? Jeg har aldri blødd så mye før. Vanligvis ville jeg ha gått over til truseinlegg og kun hatt små blogspor på denne tiden.

Jeg vet det er umulig for noen å vite, men kanskje dere har erfaringer å dele eller kan synse litt. Jeg har aldri opplevd noe slikt før...

Anonymous poster hash: edb8c...289

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare erfaring med at i løpet av de 20 årene jeg har hatt mensen, har den forandret seg i perioder. Noen perioder har jeg kort mens med lite blod, noen ganger mye blod, og plutselig kan syklusen klusse seg til og komme som du beskriver. Har hatt perioder hvor jeg har spottet mellom mensen. Ja, det meste av hva som er mulig.

Så, tror nok ikke du har en SA iom at testene var negative. Høres bare ut som litt krøll på systemet.

Anonymous poster hash: b2a22...715

Skrevet

Sikkert syklustull. Du burde hatt en positiv test om du var gravid.

Anonymous poster hash: 4d5fd...353

Skrevet

Takk for synsing, det hjelper liksom litt ;) Har hatt helt stabil syklus i alle år, så jeg ble helt satt ut.

Jeg håper det roer seg snart hvertfall, for jeg kan ikke dra noen plass slik som jeg blør nå.

Anonymous poster hash: edb8c...289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...