Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Jenta mi er 15 mnd så jeg føler det er på tide. Har kun ammet 1 gang om dagen de siste 2 mnd. Nå har hun begynt å rive i genseren og "krever" pupp, det liker jeg ikke. Hun kan også finne på å gjøre det på f.eks moren min. Er det bare å si nei da? Og satse på at hun glemmer i løpet av noen uker og slutter å mase? Har aldri vært borti dette før 😉 Anonymous poster hash: cfdc9...95e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Da sier du nei. Du bestemmer. Anonymous poster hash: 19b98...959
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Da slutter du. jeg sa det var tomt og det forstod hun faktisk😊lykke til Anonymous poster hash: 03b37...654
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Jeg sluttet å amme da eldste var 15 mnd. Det gikk fint. Ammet da kun ved leggetid. Pappaen la henne 3-4 dager, da var det ikke noe spørsmål om pupp. Første kvelden jeg la, dro hun litt i genseren min og sutret litt, men det gikk helt fint. Anonymous poster hash: b56df...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå