Gå til innhold

Gå over til naboen mens ungen sover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, gjør det. Besøk naboen eller ta en tur i fjøset mens ungen sover.

Får håpe ungen ikke våkner mens du er ute.http://www.tv2.no/2015/02/01/nyheter/6517864

Må bare si at jeg kan sitte ute på terrassen til naboen, som er 4 meter fra soveromsvinduet. Her er det tydelig at mor gikk litt lenger.

Anonymous poster hash: 1b6a3...9c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at barnevernet ble varslet.

Stakkars barn- tro så forvirret og redd hun har vært.

Anonymous poster hash: 6e23a...0c1

Skrevet

¨Dette minner meg om da jeg var 4 år og oppdaget at mine foreldre var vekk da jeg våknet. Pleide å sove jeg, men tok nå på meg mine gummistøvler og pysjen , og gikk ut! Kan ikke huske om jeg var redd og tror ikke det. Heldigvis så var jeg ei smart jente og tenkte at de sikkert var hos farmor som var 500 meter lengre vekk.

Og gjett om de blei lange i masken, både foreldre og farmor da jeg lukket opp døren hennes. MEn tidene har forandret seg!

Skrevet

¨Dette minner meg om da jeg var 4 år og oppdaget at mine foreldre var vekk da jeg våknet. Pleide å sove jeg, men tok nå på meg mine gummistøvler og pysjen , og gikk ut! Kan ikke huske om jeg var redd og tror ikke det. Heldigvis så var jeg ei smart jente og tenkte at de sikkert var hos farmor som var 500 meter lengre vekk.

Og gjett om de blei lange i masken, både foreldre og farmor da jeg lukket opp døren hennes. MEn tidene har forandret seg!

Hva? HA ha, håper de lærte.😰

Skrevet

Husker når lillesøsteren min var kanskje 3 år så gikk foreldrene mine ifra lillesøsteren min som sov i bilen.

De skulle bare rett inn på butikken å ville ikke vekke hun.

De låste bilen og gikk inn.

Når vi kommer ut i bilen igjen så er bilen tom!

Vi sto parkert rett ved en veldig traffikert vei så jeg var livredd for lillesøsteren min!

Etter å ha letet litt så fant vi hun ca 5 minutt unna bilen,hun var blitt redd å var gått for å lete etter oss.

Anonymous poster hash: 178b9...c29

Skrevet

Hva? HA ha, håper de lærte.

DE lærte ja, og jeg :) Dette var på 70 tallet og om det var normalt bortigjennom det aner jeg ikke.

Skrevet

Fint at det var et skikkelig menneske 7 åringen traff på nattestid, og ikke en pedofil.

Akkurat som med treåringen barnehagen mista kontrollen på, som ble plukka opp av en ansvarlig mann i 30 åra, som tok seg tid, og ikke en oportunistisk pedofil.

Heldigvis er de fleste mennesker gode 😊

Skrevet

Syntes det er tragisk å forlate et sovende barn uansett om det er hjemme, eller i bil, eller noe annet sted. Uansvarlig og teit. Min mening..... Jenta mi har sovnet i bilen hundre ganger og selv om jeg bare skal kjapt innom butikken så vekker jeg henne og tar henne med, evnt kjører noen ekstra runder til hun våkner..... Hadde ikke hatt samvittighet til å forlate henne der ett minutt... Sånn er jeg skrudd sammen.....

Skrevet

Er ikke dette ganske vanlig her inne, da? Folk hevdet alltid at det det er det samme som at de er hjemme, men det er det jo ikke.

Anonymous poster hash: 33574...dcc

Skrevet

Fint at det var et skikkelig menneske 7 åringen traff på nattestid, og ikke en pedofil.

Akkurat som med treåringen barnehagen mista kontrollen på, som ble plukka opp av en ansvarlig mann i 30 åra, som tok seg tid, og ikke en oportunistisk pedofil.

Heldigvis er de fleste mennesker gode 😊

De fleste er ikke pedofil, voldtektsmenn eller kidnappere

Anonymous poster hash: 57dff...8c0

Skrevet

Er ikke dette ganske vanlig her inne, da? Folk hevdet alltid at det det er det samme som at de er hjemme, men det er det jo ikke.

Når det tidligere har vært tatt opp til diskusjon, har mange stolt på babycall og mange sier at det er like langt til soverommet enten man er hos naboen, eller i sin egen stue.

Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde klart å stole på en babycall.

Jeg går ikke lenger vekk enn at jeg kan høre med mine egne ører når ungene våkner.

Skrevet

Ser tv2 nyhetene har lagt ut dette på facebook siden sin. Sjokkert over hvor mange som forsvarer moren og handlingen. Mye rare kommentarer der. Minner meg om den gangen jeg var inne på den barnevernsgruppen- folk med veldig dårlig språk, og som tyr til latterlige argumenter for å få frem meningene sine.

Skrevet

Når det tidligere har vært tatt opp til diskusjon, har mange stolt på babycall og mange sier at det er like langt til soverommet enten man er hos naboen, eller i sin egen stue.

Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde klart å stole på en babycall.

Jeg går ikke lenger vekk enn at jeg kan høre med mine egne ører når ungene våkner.

Om jeg skulle gjort det samme så kunne jeg ikke vært i stua på kveldene. :P

Anonymous poster hash: d8738...6a7

Skrevet

Husker når lillesøsteren min var kanskje 3 år så gikk foreldrene mine ifra lillesøsteren min som sov i bilen.

De skulle bare rett inn på butikken å ville ikke vekke hun.

De låste bilen og gikk inn.

Når vi kommer ut i bilen igjen så er bilen tom!

Vi sto parkert rett ved en veldig traffikert vei så jeg var livredd for lillesøsteren min!

Etter å ha letet litt så fant vi hun ca 5 minutt unna bilen,hun var blitt redd å var gått for å lete etter oss.

Anonymous poster hash: 178b9...c29

For all del... Lær deg forskjell på hun/henne. Du er voksen nå og skriver som et barn.

Anonymous poster hash: b395c...dd1

Skrevet

For all del.... Var det noe å hisse seg opp for? Hun/henne? Seriøst? Skjønner ikke at du gadd å bruke tid på å kommentere det en gang.... Skikkelig voksent.......

Skrevet

Det er veldig uansvarlig, og BV mener det samme. Omsorgsvikt.

Skrevet

Snakk om og overdrive helt sykt,men slik er jo dere her inne, ingen problem og besøke en nabo når barna sover, alltid gjort det, nå er barna 9,13 og 16, aldri våknet, gjort det siden de var 6mnd, 4,5 år og 6,5 år

Anonymous poster hash: 4aebf...d1d
Skrevet

Snakk om og overdrive helt sykt,men slik er jo dere her inne, ingen problem og besøke en nabo når barna sover, alltid gjort det, nå er barna 9,13 og 16, aldri våknet, gjort det siden de var 6mnd, 4,5 år og 6,5 år

Å reagere at et barn er alene om natten,  våkner, blir redd og vandrer gatelangs om natten på leting etter moren er altså å overdrive helt sykt?

Skrevet

Jeg tror du troller. Hvis ikke så burde du vært meldt. Man går ikke fra en 6 måneder gammel baby når den sover. Det går heller ikke ann å bruke argumentet om at det gikk bra for deg, derfor går det bra for alle. Du har hatt flaks, derfor gikk det bra.

Anonymous poster hash: 8aa59...7d5

Skrevet

Selvfølgelig er det et problem og det vises jo i nevnte sak.

Barnet våkner opp alene- antagelig redd og forvirret. Barnet går ut midt på natten med minimalt med klær i kulden. Heldigvis ble barnet plukket opp av noen som meldte fra, og hun ble heldigvis ikke påkjørt, sovnet ute osv.

Etter politiet tok henne hjem tok det altså ytterligere en time før moren dukket opp.

Med andre ord er moren såpass langt borte at hun verken hører bilen som kjører barnet hjem, og hun ser heller ikke huset fra der hun sitter.

At du mener dette er ok, og at en overreagerer er rett og slett sykt. Tenker at du må trolle, men er jo tegn på psykisk ubalanse å trolle om barn som ikke følges opp slik de skal. Så konklusjonen er jo at du er rape gal uansett.

Skrevet

Snakk om og overdrive helt sykt,men slik er jo dere her inne, ingen problem og besøke en nabo når barna sover, alltid gjort det, nå er barna 9,13 og 16, aldri våknet, gjort det siden de var 6mnd, 4,5 år og 6,5 år Anonymous poster hash: 4aebf...d1d

Uansvarlig og egoistisk.

Skrevet

Snakk om og overdrive helt sykt,men slik er jo dere her inne, ingen problem og besøke en nabo når barna sover, alltid gjort det, nå er barna 9,13 og 16, aldri våknet, gjort det siden de var 6mnd, 4,5 år og 6,5 år Anonymous poster hash: 4aebf...d1d

Uansvarlig og egoistisk.

kjempe! er ikke overhystrisk som visse andre her inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...