Gå til innhold

Mannen inviterer bort andre kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hentet mannen på byen i natt. Og han er som regel dønn ærlig når han er full. Han er utrolig flink til å snakke om meg når han er ute med kompisene sine, og dette er jeg veldig smigret over. Men noe som jeg kanskje stusser litt over, og som jeg ikke helt vet hva jeg skal tillater meg å synes om, er at hver bidige gang han er ute på byen med kompisene sine, så skal han leke "wingman" for kompisene sine. Dette gjør han vet å gå bort til ulike jenter og invitere dem bort til bordet deres. Mannen min er en mann som alle kvinner snur seg etter. Han er "modellpen" hvis jeg kan kalle han det, i motsetning til kompisene som alle er gjennomsnittlige, single og svært blyge. Jeg vet at han aldri ville gjort noe, men jeg vet ikke helt om jeg synes det er greit at han driver å menger seg med random kvinner han treffer på byen og inviterer dem bort til deres bord. Burde ikke hans single kompiser gjøre dette? Enden på visa er selvsagt at kvinnene vil ha tlfnr til mannen min, noe han høflig aviser fordi han har dame. Og dette skjer hver eneste gang han er ute på byen. Dette setter jeg jo pris på, men samtidig tar jeg det som en selvfølge. Uansett, er dette umoralsk å gjøre når man er i et forhold?

Anonymous poster hash: 3a131...014

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det morsomste jeg vet på byen er å finne potensielle flørter til single venner;) så lenge han avviser og sier han har dame ser jeg virkelig ikke problemet!

Anonymous poster hash: abc10...90a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...