Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Lillegutt har vært våken siden 0330 pga lekkasje fra bleien. Jeg gikk ned byttet på han og fikk han til å sove i ca 15 min i 0415 tid e før han våknet. Skal på jobb kl 0730...samboer lot jeg sove siden han har fått influensa. Ergo blir det ikke noe hvilehjem når jeg kommer hjem fra jobb (manflu dere vet). Håper det blir travelt på jobb så jeg ikke sovner Et lite hjertesukk fra en trøtt og noe morgengretten småbarnsmor til 2 nydelige morgenfugler. Anonymous poster hash: 6c9f1...ba0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Da kan du sette pris på at du har en mann å dele lasten med -stort sett.. Vi er flere i din situasjon med 2 barn og 100% jobb uten søvn om natten. Hver. Bidige. Dag. Året. Rundt,.. Så bruk dagen på å verdsette at det slettes ikke er slik hver dag:) Anonymous poster hash: f9945...fc6
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Skikkelig slitsomt men man må regne med mange korte netter med småbarn. Har vært på jobb kl 07 uten så mye som 1 times søvn utallige ganger. Mitt triks er å ikke tenke på hvor trøtt jeg er. Da glemmer man det litt. Sen går jeg å legger meg kjempetidlig kvelden etter våkennatt. Allerede ved 20 tiden. Anonymous poster hash: dfbfd...35e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå